Gå til innhold

Hvordan har dere det jenter?


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Jeg er 4+4idag og har det helt supert!

Etter IKM hadde jeg noen dager med litt brunlig utflod, men det har heldigvis stoppet nå.

Gravid symtomene mine er mensmurringer og ømme bryster, men ingen kvalme enda. Kan bli litt uggen hvis det går for lenge mellom hvert måltid bare. Må også spise frokost med en gang jeg våkner, hehe..

Ellers nyter jeg å være gravid :)

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har det egentlig helt ok. De siste dagene har jeg vært veldig kvalm og litt svimmel, brystene er veldig ømme. Det er mest om kveldene jeg er kvalm.. Er 6 uker på vei nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) går fint her også. slitsomt å ha to små som ikke sover hele natta + at de er mega aktive på dagen haha. ellers er det lite kvalme denne runden. heldigvis. men det kan jo enda komme da. blir bilsyk så snart jeg setter meg i bilen eneste hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! begynte å skrive litt om form, men så oppdaget jeg hvor utrolig langt og sytetet det ble, så jeg korter litt heller ;) Jeg er veldig trøtt, veldig uopplagt og VELDIG kvalm, så har det ikke vært for at pappaen har hatt ferie fram til idag så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Å ha en aktiv 1 åring når man knapt klarer å ta vare på seg selv, er jo litt av en utfordring ;)

Tror jeg er 5+7 idag. Kjempe bra at du har det supert og bare nyter dagene, det gjorde jeg sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...