Gå til innhold

Idag fyller gutten min 7 år :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra for godgutten min som fyller 7 år idag :) Enda mange timer til han har bursdag men, han har jo nesten bursdag imorra hehe han er nemlig født kl 23.39 :) Onkelen hans har også bursdag idag, gjett om begge to er stolte da av å ha bursdag på samme dag :)

Så idag blir det voksen selskap her med besteforeldre og onkelen han kommer jo selfølgelig hehe. Så idag har gutten min bestemt at vi skal ha hjemmelaga potetstappe og pølser til mat, også har jeg bakt sjokoladekake i langpanne og en 7 tall kake.

Så det blir nok en fin dag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med stor gutt :)

Her er neste bursdag i slutten av september, men det kommende bursdagsbarnet har allerede problemer med å sove om kvelden fordi den kommende ønskelisten må være HELT perfekt hehe

Skrevet

Gratulerer med dagen til gutten din : )

Skrevet

Gratulerer med dagen til gutten din! Er onkelen hans broren din?

Selskap er morsomt. Kos deg i dag!!

Skrevet

Nei det er broren til gubben ;) hehe

Nå har vi sittet her i 2 timer å bygd, Først Kaptein sabeltann sin båt som han fikk av oss: ) og etterpå har vi sittet å bygd lego brannbil som han har fått i posten av bestefaren sin i trondheim :) hehe

Så hittil er gutten min stor fornøyd :)

Skrevet

Gratulerer med gutten din sin bursdag!. :)

Skrevet

Gratulerer så mye til 7 åringen....:)

Skrevet

Gratulerer så mykje med dagen (eller teknisk sett: overstått) til guten din! Kjekt med bursdag og kjekt med besøk. Eg innbiller meg at den alderen må vere det punktet i livet ein bursdag er aller viktigast. F.eks. er ikkje guten vår (snart 4) heilt DER enno, han veit at han snart har bursdag, men eg trur ikkje han forstår heilt kva det innebærer før det nærmar seg litt meir :o)

Uansett - eg håpar bursdagen blei super for bursdagsbarnet og gjestane!

Skrevet

En STOR, om enn forsinket, gratulasjon til en stor gutt! Du er jo faktisk født på akkurat samme klokkeslett som meg :)))

Håper du hadde en fin dag og gleder deg til å begynne på skolen igjen!

Men, du må da ønske deg noe mye bedre enn pølse og potetstappe når du kan få velge akkurat hva du vil til middag :) Sjokoladekake hørtes bedre ut, det liker jeg også. Særlig om det er MASSE krem på den....

----

Og, Lene, 7-tallskake skal jeg huske, takk for ideen! Yngste her blir 8, det er jo enda lettere! To runde i 9-tomsforma og stikker man ut to små "dokkekaker" i midten f eks. Og fyller kanskje det ene hullet med litt ananas :)))

"Sokkeeksperten"

Skrevet

Takker for alle hilsninger ;) Ja 7 tall kaka var super enkel å lage hehe, lagde 2 sjokolade formkaker i brødform ;) Ja det er sant som du sier Randi i denne alderen setter dem virkelig pris på å ha bursdag, dem følger jo med på kalenderen over 3 måneder før dem har bursdag og begynner nedtelling hehe. Snart er det bursdagstid igjen, da blir nemlig jeg gammel dame kun om få dager hehe :P. Gutten min skulle egentlig bli født på min bursdag men ble født på sin onkels isteden hehe, så her har vi som dere skjønner bursdager tett som haggel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...