har en liten spire i magen min Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 og hvordan er formen? her er den topp, kjenner det presser litt ned av og til, men ellers fint. Kjenner endelig masse liv også... utrolig koselig. gleder meg veldig til fødsel, da jeg fikk ks sist.. har termin 30 nov!
Fullrulle86 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 jaaaa:o) Jeg har også termin 30 november og venter nr. 2:o) Masse liv her i gården også og en del kynnere, men de kan jeg leve med! Sliter en del med bekkenet da, men jeg skal klare 4 mnd. til vel vitende om at det er verdt det:o) Vi venter en jente, har gutt fra før:o) Vet dere hva dere skal få?
Gjest lillemamsi Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg har termin 27. nov Formen er bra, har litt isjias men under kontroll. Masse liv ! Og innkjøpene har begynnt ! Beste tiden dette her synes jeg, ikke så mange plager. Gruer meg til slutten, husker det var så tungt sist.. Vi venter en gutt som skal hete Oliver, og storesøster gleder seg !!
har en liten spire i magen min Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 så artig med termin samme dato! vi har en gutt fra før (3 år) og venter ei lita snuppe denne gangen ) utrolig spennende... har ikke merket noe til svangerskapet, men i det siste har jeg vært uhyre trøtt... og litt nedpress.. var på UL på torsdag og da var prinsessen ca 600 gr.. så koselig å få se! :-)
Føken siruppsnipp Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Jeg har termin 1.des. Jeg har også en gutt fra før og venter nå en jente. Kjenner masse liv, kjempe koselig!! Jeg er veldig sliten om dagen, og har endel vondt i hodet. Jeg jobber i bhg. starter i morra og gleder meg ikke, kommer til å bli et slit vil jeg tro, slet veldig før ferien også. men får se hvordan det går.
har en liten spire i magen min Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2009 jeg jobber og i barnehage, men er sykemeldt. Sliter også med mye vondt i hodet, det er tragisk når man har en liten pjokk fra før. kanskje du får redusert stillingen din litt :-) det er tross alt en tung jobb også..
Føken siruppsnipp Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Skal til legen neste mandag, så får se da om jeg ikke blir redusert.
Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Jeg har termin 22 november, 105 dager til i dag:-) Jeg er sykemeldt i 50% så nå er formen ganske bra og jeg har litt mer overskudd enn før jeg ble sykemeldt. Kjenner masse liv hver dag, utrolig gøy:-) Noen her som er fra Trondheim el Sør-trøndelag? Vært gøy å fått kontakt:-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Termin 24. nov. med førstemann. Formen er fin, litt ryggplager, men ikke uutholdelig. En del kynnere også, men de er ikke ubehagelige enda. Gutten er livlig stort sett hele dagen... :-)
lille frø, mor til to Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Termin 22. nov. Formen er upåklagelig. Blir selvfølgelig fortere sliten enn ellers, men det følger vel med. Har kraftig bekkenløsning, så jeg har mye vondt på jobben. Jobber som lærer så det er ikke så lett lenger.
respektatauten Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 vi har 100 dager igjen til termin 17.november og gler oss masse! dette er vår første og vi venter jente:) har vært utrolig dårlig tidligere, men nå er allt topp! (viss en ser bort fra littt hofteproblemer og lite søvn) her er masse liv og romstrering, det er så koselig! fikk ikke mage før denne uken heller, så det har ikke vært tungt hittil, og håper det ikke blir det før helt på slutten! ellers drømmer jeg MYE rart! mange ganger om at tuppa kommer for tidlig.. :S
har en liten spire i magen min Skrevet 9. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2009 jeg er trønder :-) tråååånnhjæææm, med termin 30 nov.. muligheter for at prinsessa kommer før, da jeg har høyrisiko! :/ men satser på at alt går som det skal.. tvi tvi
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 9. august 2009 #13 Skrevet 9. august 2009 Jeg er førstegangsfødende med termin 28. november:) Vi vet ikke hva det blir, så blir spennende å se:) Formen er bra dette trimesteret, hvis jeg ser bort fra influensa og oppkast denne uken, men det har jo ikke noe med graviditeten å gjøre. Vi gleder oss kjempe masse, og begynner å få ting klart. Koselig å se vugga stå i stua med saueskinn og myke bamser:) Gleder oss til det ligger en liten baby der:D
kattemamma Skrevet 10. august 2009 #14 Skrevet 10. august 2009 Har termin 21 november, og bor i Trondheim! Jobber fullt, og formen er bra. Har hatt litt vondt i ryggen, men så har det gått over, så håper det bare er sånn som kommer og går litt! Venter vår første, ei jente, og hun er kjempelivlig og liker å deformere magen min:-)
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 10. august 2009 #15 Skrevet 10. august 2009 Hei! Har termin 24 november og venter ei jente, vår første. Vi gleder oss utrolig og har allerede handla inn det meste vi treng he he:) Kjenner også masse liv no, og det er utrolig gøy, bortsett fra når ho sparker meg i blæra Har begynt å få litt bekkenplager og sliter ellers med kvalme fremdeles, men det betyr ingenting når vi venter på noko så kjekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå