Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske fortvilet her jeg sitter. Vet det er mange nå som kommer til å riste på hodet sitt av meg nå, men vil lkevel høre noen råd og få noen adre synspunkter.

Jer er 25 år. Har en jente på 4 år og venter nå nr 2 med mann nr to. Men nå har det seg slik at jeg ikke lenger ønsker å være i et forhold med barnefaren. Det er flere grunner til det. Hverdagen er ikk som jeg ønsker kort fortalt.

Hva gjør jeg da? Blir og håper på at ting blir bra? Eller flytter jeg ut og blir singel? Jeg kan ikke forstå at jeg har rotet meg inn i en slik situasjon at jeg skal ha barn med to forskjellige og ikke være sammen med noen av dem.

Jeg er ikke typen som "ligger rundt" i det hele tatt, bare som det er sagt. Likevel sitter jeg her med disse spørsmålene i hodet.

Hva gjør jeg?

Hva kommer folk til å tenke hvis jeg går fra barnefaren og har to "løsunger" i en alder av 25 år? (forferdelig uttrykk, jeg vet)

Hjelp meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv mener jeg slike avgjørelser lar man ligge til graviditeten er over og de verste hormonene har lagt seg.

Men dersom du faktisk ender opp med å gå fra han så er det jo bare å forholde seg til livet slik det er.

Det vil alltid være folk som dømmer andre uansett grunn, men folk flest driter vel litt i om du har to barn med to forskjellige. Det er jo ikke så fryktelig uvanlig.

Men som sagt, jeg ville ventet med å gjøre drastiske ting til jeg visste jeg varr 100% meg selv igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...