Gå til innhold

Alva!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at du kjøpe reimatec + til gutta dine. må nok ha + i år vi også..er de bra eller? kevin fikk hull i den vanlige reimatec i fjor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jo ikke kjøpt enda, så det vet jeg ikke, men har hørt andre skryte veldig av den, at den tåler aktive barn som sklir ned smågrusete akebakket med litt vel lite snø på ;-)

Må innrømme at jeg gruer meg for å bruke så mye penger på dresser, ikke bare 1, men 2 stykker! Begge de eldste må jo ha, minste har vil til fra mellomste, men det er vanlig Reima da. På den annen side så var erfaringen fra i fjor med de andre vi prøvde veldig kjedelig, og med først en dress til 700 kr og så reserve til 500-600 kr til hver av dem så ble det jo nesten like dyrt uansett... :-/ Og, da var de gjerne kliss våt gjennom begge dressene, eller mellomste var gjennomsvett fordi personalet hadde tatt regnbukse utenpå. Har jo spurt her inne noen ganger nå, men ser ikke ut for at noen har funnet noen dresser med samme vanntetthet, så da blir det nok dem likevel.

Jeg har lest litt om denne dressen da, og stoffet skal visst være mye det samme som de bruker på slike kjeledresser for voksne der de må tåle stor slitasje, så da burde det jo holde? Får satse på det, så kan i det minste dressene gå videre i arv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...