Collette Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Krabbekonkurranse mellom to babyer på 6 og 8 mnd. Lokkemat blir lagt ut og det står fem-seks personer rundt og heier. Er jeg sær hvis jeg tar babyen min ut av denne situasjonen? Mange som mener det..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg synes konkurransen var sær jeg da.
Ksenia & Anjem Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 herregud spesielt ja..skulle tro de var hunder
Mrs. Bouquet Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Ser ikke helt hva som er så moro med en slik konkurranse. Hva oppnår foreldrene til taper eller vinneren egentlig? Tåpelig konkurranse.
Gjest Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Inspirert av Chess reklamene? Hørtes ut som en tåpelig, men uskyldig lek. Var du bekymret for at leken skulle få konsekvenser? Eller bare syns du den var teit?
Collette Skrevet 9. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2009 Tja.. Tenkte vel at det blir feil når leken er morsomst for de voksne. Det hele ble gjort for at de skulle få en kul videosnutt. Virker dumt for meg når voksne mennesker (besteforeldre bla.) står rundt og heier på små babyer som om de var hunder eller veddeløpshester. Dette er folk som vi er mye sammen med og som har et sterk konkurranseinstinkt. Jeg er ikke interressert i at babyen min og den andre babyen skal konkurrere hele tiden. Tror ikke at det er så greit når de blir større.
Gjest Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Ha,ha trodde det var en vennegjeng. Skjønner godt at du ikke likte det i den settingen. Ikke noe gøy at to barn skal vokse opp i konkurranse til hverandre.
Collette Skrevet 9. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2009 Haha.. Neida. Her var det bestefar himself som la opp til konkurransen.
Gjest Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 hehe.. ikke rart det blir problemer i verden En ting er hvis det skjer hver dag.. men hvis det er en gang liksom.. tror det går veldig bra med barna liksom. Og sikkert ikke akkurat så høytidelig konkurranse heller.
Collette Skrevet 9. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2009 Det kan fort skje et par ganger i uka, ser dem veldig ofte. Men nå skal det sies at jeg smilte og lo med selv om jeg ikke likte det. Men tror ikke jeg gjør det samme neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå