Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krabbekonkurranse mellom to babyer på 6 og 8 mnd. Lokkemat blir lagt ut og det står fem-seks personer rundt og heier. Er jeg sær hvis jeg tar babyen min ut av denne situasjonen? Mange som mener det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes konkurransen var sær jeg da.

Skrevet

herregud spesielt ja..skulle tro de var hunder

Skrevet

Æsj, for en teit konkurranse.

Skrevet

Ser ikke helt hva som er så moro med en slik konkurranse. Hva oppnår foreldrene til taper eller vinneren egentlig? Tåpelig konkurranse.

Skrevet

Inspirert av Chess reklamene?

Hørtes ut som en tåpelig, men uskyldig lek.

Var du bekymret for at leken skulle få konsekvenser? Eller bare syns du den var teit?

Skrevet

Tja.. Tenkte vel at det blir feil når leken er morsomst for de voksne. Det hele ble gjort for at de skulle få en kul videosnutt. Virker dumt for meg når voksne mennesker (besteforeldre bla.) står rundt og heier på små babyer som om de var hunder eller veddeløpshester. Dette er folk som vi er mye sammen med og som har et sterk konkurranseinstinkt. Jeg er ikke interressert i at babyen min og den andre babyen skal konkurrere hele tiden. Tror ikke at det er så greit når de blir større. :)

Skrevet

Ha,ha trodde det var en vennegjeng.

Skjønner godt at du ikke likte det i den settingen. Ikke noe gøy at to barn skal vokse opp i konkurranse til hverandre.

Skrevet

Haha.. Neida. Her var det bestefar himself som la opp til konkurransen.:)

Skrevet

hehe.. ikke rart det blir problemer i verden ;) En ting er hvis det skjer hver dag.. men hvis det er en gang liksom.. tror det går veldig bra med barna liksom. Og sikkert ikke akkurat så høytidelig konkurranse heller.

Skrevet

Det kan fort skje et par ganger i uka, ser dem veldig ofte. Men nå skal det sies at jeg smilte og lo med selv om jeg ikke likte det. Men tror ikke jeg gjør det samme neste gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...