mai mammaen til to Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 mini har en reima vinterdress fra i fjord... men den er akkurat passe så tror ikke den passer så veldig lenge... Men han har en vår/høst dress og. om han har ullklær under blir det for kaldt? vi bor på vestlandet der det er mye regn......og ikke så veldig mye minus grader....
MintCondition Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Neida, en høst/vår-dress med riktig ull/fleece-tøy under holder fint det, om man bor et sted hvor det er milde vintere.
mamman til to gutter Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Vi hadde reima sin vår/høstdress i fjor og kjøpte det løse foret som gjør den til en vinterdress. Det var egentlig kun at vi hadde et ekstra lag med ull, så en hvilken som helst vår/høstdress med et lag ekstra ull/fleece vil jo fungere på samme måte.
*smula* Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Vi hadde vår/høstdress i fjor med ulltøy under. Synes det er bedre og lettere å regulere tykkelsen avhengig av temperatur.
Galskapens overhode Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 på vestlandet holder den nok fint.. Da regulerer du bare selv hvor mye tøy han skal ha under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå