Gå til innhold

Må man ha vinterdress?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mini har en reima vinterdress fra i fjord... men den er akkurat passe så tror ikke den passer så veldig lenge... Men han har en vår/høst dress og. om han har ullklær under blir det for kaldt? vi bor på vestlandet der det er mye regn......og ikke så veldig mye minus grader....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, en høst/vår-dress med riktig ull/fleece-tøy under holder fint det, om man bor et sted hvor det er milde vintere.

Skrevet

Vi hadde reima sin vår/høstdress i fjor og kjøpte det løse foret som gjør den til en vinterdress. Det var egentlig kun at vi hadde et ekstra lag med ull, så en hvilken som helst vår/høstdress med et lag ekstra ull/fleece vil jo fungere på samme måte.

Skrevet

Vi hadde vår/høstdress i fjor med ulltøy under. Synes det er bedre og lettere å regulere tykkelsen avhengig av temperatur.

Skrevet

på vestlandet holder den nok fint.. Da regulerer du bare selv hvor mye tøy han skal ha under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...