Hilde_85 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Vi skulle egentlig ut på tur i dag for å plukke bær, men vi orker ikke det nå når det regner sånn. Hva i all verden kan vi finne på da i stedet?
trillelille Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Vi skal en tur på treningssenteret (barnepass som mini elsker, så får jeg rørt meg litt ), og etter hvilen hans skal vi på badeland.... vi og resten av østfold tenker jeg, i dette været!
mai mammaen til to Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 badeland er jo veldig gøy.. men man kan jo fint gå på tur selv om det regner da.. gjøre noe annet enn å plukke bær da.....mate ender osv.... kino bowling Vi får besøk av noen venner med barn i dag. det blir kjekt.. ut en tur må vi jo uansett vær...
du og jeg og vi to Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Voksne og barn tar på regntøy og hopper i sølepytter - inn og drikke kakao etterpå!
Hilde_85 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2009 Penger til svømming har jeg ikke. Men vi skal være sammen med familien så det hadde nok ikke blitt så aktuelt uansett. Vi tar nok en gåtur uansett. Men jeg har ikke regntøy så da er det ikke så kjekt å være ute. Når jeg får begynt å jobbe nå snart så blir det nytt regntøy på meg så vi kan være ute nårsomhelst :D
Hilde_85 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2009 Heldigvis klarna det opp så det ble blåbærtur i dag likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå