Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg sto opp for å varme litt melk til sønnen min da han våknet i morges. Når jeg sto å ventet på at melken skulle bli varm kunne jeg merke en slags kribling i ryggraden som "krøp" over i nakken og jeg følte jeg ville besvime. Jeg fikk ikke lagt meg ned, måtte jo ned til lillegutt. Når jeg skal legge sønnen min ned i sengen oppdager jeg han er våt å må skifte, jeg blir helt fortvilet, jeg MÅ legge meg ned. Legger han på sengen og klarer å bytte bleien mens jeg halveis ligger på siden av han med hodet mitt bøyd ned i madrassen. Jeg bruker så mye krefter på å få det gjort at det knyter seg i magen, jeg blir kvalm og tenker at nå spyr jeg! Jeg får tilslutt lillegutt på plass og hiver meg ned, flat i sengen! Det dunker i nakken, akkuratt som det ikke er gjennomstrømning der og jeg ligger lenge å bare føler på kvalmen og ubehage til det verste går over etter noen minutter. Har aldri opplevd noe lignende og det var virkelig ekkelt! Nå har vi vert oppe en times tid og jeg føler fremdeles litt på den ubehagelige følelsen av at noe tetter seg bak i nakken, men ikke i nærheten av hva jeg opplevde tidlig i morges! Noen andre som har opplevd noe lignende og kan berolige meg med at det ikke er noe fare med det..?
nadjahe Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Du trenger VIRKELIG å myke opp nakken din... du må være skikkelig stiv.. Har hatt det sånn selv... så her er det musklene som er stramme og stive...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Hmm har du ingen familie i nærheten ? Jeg er nok litt små feig av meg jeg hadde nok reist hjem til mamma og pappa om jeg hadde muligheten til det. Men du får ta det med ro i dag og se hva som skjer utover i dag. kaskje du skal ta en tur til legen i morgen? men om det er fare for at skal besvime bør du jo ikke være alene i dag. Har du noen eldre barn eller en mann?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Takk for svar! Ja, kanskje jeg er skikkelig stiv i nakken, mulig kiropraktor kunne vert tingen. Mannen min og våre to eldre barn er på tur så bare meg her, men ringte mamma som bor like i nærheten og skal dra bort dit om en liten stund. Føler jeg må legge meg litt nedpå.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Hmm jeg pleide å ha slik når jeg fikk angstanfall faktisk
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Jeg tror jammen jeg hade tatt en tur til legen for å få sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå