Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hva består måltidene av for din ettåring? Når og hva spiser de? Når står de opp, og når er de i barnehagen? Spiser de litt hjemme og litt i brnehagen til frokost. Tipper det er litt hygge å soise med de andre i barnehagen, men han vil sikkert ha noe når han står opp kjenner jeg han rett.. (begynner i barnehagen til uken) Nå har han spist middag 14.30-15. tiden, og det passer forsåvidt godt med kveldsmaten kl 18. har dere med glass eller noe liknende i barnehagen som de spiser der+ Usikker på hva som er vanlig jeg..
rampete robin Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Du har jo noen dager tilvenning i barnehagen, så da kommer dere sikkert til enighet ang rutiner og mat. Min ettåring blir vekket 07. Får bare litt vann da. Spiser frokost i b.hg 0730-08. Brød. Grøt kl 11, før han sover. Frukt og brød kl 14 og middag når han kommer hjem. En gang i uka spiser de varm mat kl 14 i barnehagen, og da gjør vi ikke så mye ut av middagen her hjemme. Han spiser det samme som oss. Og så en skive til kvelds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå