Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Litt deppa i kveld. Er i uke 29 og føler meg stor, tung og stygg. Stygg stygg stygg. Skylder på de gravide hormonene. Beklager meningsløst innlegg, men ville bare lufte tankene mine for min egen del. Kommer vel dager der jeg føler meg bedre. Tror disse tankene er ganske vanlige. Ha en fin kveld
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Så stygg kan du umulig være. Noen banget deg for ikke lenge siden og en gravidmage er nydelig. Det syntes forresten mannen min også.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Kjedelig med sånne dager, og det er ingenting som hjelper egentlig, annet enn tanken på at det går over Jeg husker jeg følte meg tung og ekkel i uke29, og orka ikke tanken på 11uker til, hvor fæl og ekkel ville jeg ikke føle meg da tenkte jeg, men så fødte jeg plutselig prematur og da skulle jeg veldig gjerne ha opplevd å være enda større og tyngre Uansett så kommer det en liten gullklump ut i andre enden om noen uker så da er det verdt å føle seg litt grusom i perioder, og jeg er helt sikker på at det er kun du som føler dette og at ingen andre synes du er stygg stygg stygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå