Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg elsker min nye raude tlf, Sony Ericsson w 995! Andre som har den? Fin og flink tlf. Passe litt bedre på nå..så ikke pøbeljentene får fatt i den og:-)
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 har den samme som deg, samme farge og... EEEEEEELSKER den telefonen, altså!!! Ikke snakk om at guttungen på 4 får lov å låne den nå nei!!!! Kosta meg 4000 kroner (vil ikke ha med abb..) men er sååå fornøyd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Har nokia 5310, en skikkelig kjedelig og egentlig ganske dårlig mobil, drømmer om ny, men vet ikke hvilken jeg skal ha. Hadde sony ericsson, rød ganske lik den du har kjøpt nå bare en litt eldre modell, var veldig fornøyd med den, men noen lider av vogndilla, jeg lider av mobildilla tror jeg
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Nokia 2760, verdens TRAUSTESTE mobiltelefon, kjedelig og grå/sølvfarget. Men fungerer strålende til det jeg bruker telefonen til: Ringe med og koble meg om på mobilt bredbånd med. Og store, gode knapper jeg slipper å bomme på!
Miss Misantrop Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Hvit 34GB iphone og en Blackberry curv, mørke rød. Liker blackberryen best foreløpig, fordi jeg ikke er blitt vant med Iphone tastaturet ennå. Liker at i phonen nå har fått innebygd kompass som gjør gpsen mye mere anvennelig for bruk på små områder, før var denne funksjonen noe råtten. Litt dumt at ikke iphonen kom med et bedre kamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå