Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Endelig kom familiemedlem nr 5! Hadde termin 21 august, men lille Leah bestemte seg for å komme 2 uker før - og det passet meg midt i blinken! Hele SK har jeg sagt jeg gjerne ville føde 07.08.09 - og jammen bestemte hun seg ikke for å komme da. Det var nå ganske komisk, da vi har slitt med å finne navn til henne og far hadde bursdag 6 august. Ikke ville jeg ha henne ut på bursdagen hans og ikke ville jeg sitte der uten noe navn heller - men rundt 12.00 på natten kjente jeg første rie, et par timer etter at jeg hadde vunnet navnekampen Trodde det var kynnere igjen, da jeg slet mye med det de siste ukene. Denne gangen kom de regelmessig med 5 min mellomrom, så ringte føden som anbefalte meg å komme på en sjekk da forige fødsel gikk kjapt. Far lå og sov, men 3.15 turte jeg ikke vente mer - han måtte plent la seg vekkes for å ringe svigermor som hadde lovet å sitte barnevakt. Ble sjekket 4.15 og da hadde jeg 3 cm åpning. 5.15 var den oppe i 5 cm - da la jeg meg i badekaret og gjett om det var smertelindrende! 7.13 kom hun ut etter bare 1 pressrie og det var ikke et sekund for sent! Hadde visst helt glemt smertene ved en fødsel. Hun lå litt langt oppe med hodet så da jeg sa jeg følte for å presse, sa jordmor at hun ville jeg skulle stå et par rier for at hun skulle komme lenger ned. Ikke mer hadde jeg kommet meg ut av senga, før det presset på og både jordmor og samboer måtte løfte meg opp i senga igjen for ut kom hun! Nydelig liten smurf på 2890 gram og 49 cm lang! Stolte storesøster kom på syehuset i 4 tiden for å hente oss hjem etter klargjøring fra legene. Nå bare koser vi oss hjemme, og Leah var på shoppingtur for første gang i dag Lykke til alle sammen som fortsatt venter - en herlig tid i vente!
Tea1 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer masse.Og velkommen til verden til lille Leah.Flott navn.Betryggende å høre slike fødselshistorier,og ikke bare de som er på sykehuset i 2 døgn.Kos dere masse og lykke til.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Gratulerer så mye med den lille jenta!!
81-Mamma<3<3 Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 åååå... gratulerer!!! Gleder meg til min tur :)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2009 Takk jenter, og lykke til vidre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå