Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Det er slutt med sambo rett etter at jeg fikk vite at jeg er gravid. Nå vil han at jeg skal ta abort, men jeg vil ikke. Noe dere kan anbefale meg?
Miztery Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Følg hjertet ditt, ingen kan tvinge deg til å ta abort om du ikke vil selv. Men vit at det er tungt å oppfostre et spebarn helt alene, men det vil være verdt det! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg har allerede et barn fra før som skal begynne på skole til neste år, så jeg har erfaring fra før.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 nei det hadde jeg ikke gjort. greit han kan ha sine meninger. men det er din kropp, og det er du som må gjennomføre aborten, og sitte igjen med det ette på.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg hadde tatt abort under slike forutsetninger. Eldste vil trenge oppfølging som du kanskje ikke er i stand til å gi det neste halvannet året...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Gjør det DU føler er rett!! Trek deg heller unna litt og føl på hva du vil. Si til han at du har hørt hans mening om saken og det er alt du trenger, nå er resten opp til deg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Du burde i alle fall ikke ta abort dersom du egentlig ikke har lyst til det!! Føler at abort ikke er et alternativ dersom man er usikker...du skal tross alt leve med det valget også.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Det er bra du fått hans synspunkt på saken, da vet du hva du kan forvente av han og hva du har å forholde deg til! Nå må du bare tenke hva du vil og hva du kan klare på egenhånd, ikke forhast deg til en beslutning men ikke utsett tenkinga heller. Tenk over det praktiske og det følelsesmessige, det er opp til deg hva du vil her og bare du kan bestemme dette heldigvis, da er det du som må leve med valget uansett hva det blir! Det er trist at du har kommet opp i denne situasjonene, håper det løser seg til det beste for deg og det barnet du allerede har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå