Himmel og hav Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg vil gjerne lese en bok nå hvor ingen dør, ingen lider, er slemme, onde eller dreper. En bok man blir varm og glad av. (tror det har blitt en overdose død og elendighet på meg i ferien) Kan du anbefale meg en slik bok?
OnlyMe Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Ps i love you Bridget Jones og bridget på Randen - garantert at du ler ihvertfall Kvinner går til lege, menn går på byn Bag of fun bøken. Spesielt de av Marian Keyes http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1831573&rom=MP Har mange, men kommer selvfølgelig ikke på noen akkurat nå. Var ihvertfall de jeg kom på i farten:)
OsloMor Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Skulle også nevne Bridget Jones:-), passe underholdende og lett:)
Tutto og snuppo Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Ps i love you passar vel ikkje heilt til kriteriane, sjølv om det er ei herleg bok! Marian Keyes, Cecelia Ahern og Emily Giffin har ein heil del fine bøker, eg vil absolutt anbefale deg å sjekke ut alt dei har skrive! ;-) Spesielt "Der regnbuen ender" av Cecelia Ahern er fantastisk!
Gjest Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Les Jane Austin! De er koselige, litt morsomme og intrigene er bare underholdene. (eller se miniserien av stolthet og fordom fra BBC med Colin Firth som mr Darcy) Jeg får go`følelsen av bl.a Stolthet og fordom og Emma. Når jeg har fått nok av vold, banning og grusomme ting er dette en forfatter jeg tyr til.
husmus &2 Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Jane Eyre. Ingen er barskere enn Mr. Rochester!
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Les "If you could see me now" av Cecilia Ahern. Får deg garantert i godt humør!
Varm melk med honning Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Spis, elsk lev. Har storkost meg med den i sommer. Skal bli film også med Julia Roberts, garantert feelgood
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Jajaja! Eat, Pray, Love er fantastisk underholdende!
Himmel og hav Skrevet 9. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2009 Tusen takk, damer! Da har jeg en del på lista mi. Skulle til å åpne en ny krimbok i går kveld da den plutselig satt seg på tvers i halsen, og jeg kjente at her må det noe hyggelig til! Da er det godt å ha noen å spørre!
little old lady hoo Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 Jeg har ikke helt sansen for romantikk, jeg. Noe av det jeg har lest i det siste, som jeg har likt: SLAM av Nick Hornby - morsom Miraklene i Santo Fico - koselig spis, elsk, lev - var helt ok
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Honningtunger av Helene Uri- utrolig fengende og lettlest, kritikerrost=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå