roskwa Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 For noen måneder siden leste jeg en liten anmeldelse i et blad om en bok skrevet av en norsk forfatter (tror jeg i hvert fall). Boken handlet om en kvinne som levde et urbant liv i en storby da hun plutselig ble gravid og flyttet tilbake til hjembygda si, og om hvordan hun opplevde denne overgangen. Boken hadde noe rosa på omslaget, men tittelen er borte vekk for meg. Er veldig interessert i å lese denne boken da det er akkurat dette som nå har hendt meg Har søkt og lett overalt, men finner ikke ut noe mer om den. Er det noen som kan hjelpe meg!? Eller som kanskje har noen andre forslag til graviditetslesing? Er akkurat ferdig med "Heia mamma!". Takk for svar
Johanne B Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=143272 Er nok ikke denne, men kan anbefales..
snuffe Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Prøv biblioteksvar.no - jeg kjenner igjen boken fra beskrivelsen din, da gjør sikkert bibliotekarene det også. Husker heller ikke hva den heter, men tror forfatteren er norsk og at den er relativt nylig utgitt, og er litt usikker på om det er en roman eller en mer dokumentarisk bok. Ellers har Tove Nilsen en roman om graviditet, men jeg husker ikke hvilken av dem det er.
lundis Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Boken heter "Lystreise". Den handler om en fofatter som er på leting etter stoff til sin nye bok. Samtidig er forfatteren gravid, og man er med hele veien, helt til barnet fødes på fødestuen. Jeg har ikke lest boken selv, men har hørt den skal være bra! Fikk litt lyst til å lese den selv, nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå