Gå til innhold

hva er egentlig spotting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortalte en venninne at nå er mensen forsinket, 4 dager over tiden.. er på hytta så får ikke kjøpt noe test før jeg kommer hjem til helgen. men i går og i dag har det vært så vidt litt rosa på papiret, jeg fortalte det til en venninne fordi min mens begynner som regel bare med at jeg blør. min venninne kalte dette spotting?" hva betyr det?

hun sa at man til og med kunne ha det og likevel være gravid

prøver å bli gravid,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spotting er vel å ha svake blødninger uten om mens.

Men jeg er ikke helt sikker på om det er det.

Skrevet

hmm..kanskje det er det??

Skrevet

Spotting er vel blodblandet utflod, rosa el brunlig på farge.

Mange årsaker til spotting. Noen ganger er det hormonforstyrrelser, andre ganger er det graviditet som kan gjøre det.

Skrevet

åååå...jeg håper jeg håper jeg håper.... men jeg ville vel kanskje ikke hatt svake mens smerter om jeg var gravid eller??

jeg blør vanligvis veldig kraftig og må bytte ofte, så dette med spotting er helt nytt for meg.. har også veeeldig kraftige mens smerter til vanlig

Skrevet

Det er ganske vanlig å ha svake menssmerter når man er gravid.. det hadde jeg massevis av...

Lykke til med testingen:-)

Skrevet

I samme situasjon, HI. Jeg spotter aldri, men nå når forventet mens skulle komme, så spottet jeg i 2 dager (brunt) men i går kom det ingenting..jeg har menssmerter i tillegg. Var jo rimelig sikker på at mensen skulle komme da.

Uansett hva som skjer, så tenkte jeg teste til uka..vet det er normalt for enkelte å spotte før mens, men man vet selv hva som er normalt for sin egen kropp. Jeg vil anbefalle deg å teste, uansett om du får mensen eller ikke.

Klem E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...