bebis *aug09*juni12* Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 når jeg beveger meg og går er magen stein hard hele tida.. ikke vondt, bare ubehagelig.. og når jeg legger meg ned å slapper av blir den normal igjen.. innbiller meg at det bare er sterke kynnere.. har også fått den fine kvalmen og dårlig matlyst tilbake... kanskje jeg skal løpe litt opp og ned i trappa her. hehe
bebis *aug09*juni12* Skrevet 8. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2009 jøss.. må si det er uvanlig stille her idag... hehe.
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Hmm godt spørsmål.. Er jo mange som sier at i begynnelsen av en fødsel og da de hadde rier, hadde de ikke vondt men at det kun er ubehagelig.. Men siden du ikke kjenner noe når du legger deg ned, ville jeg nok tro at det bare er kynnere.. Rier kommer jo uansett når du først setter i gang, selv om enkelte stillinger er mer behagelig enn andre.. Hvis du er veldig usikker kan du jo ta å ringe føden bare for å høre? Hvor lenge har du igjen til termin da?
bebis *aug09*juni12* Skrevet 8. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2009 har termin 24, så er jo ikke så lenge til.. får se det ann.. ut ska'n jo, om det er 2 uker til eller i morra.. tålmodighet er en fin ting.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå