Gå til innhold

Dårlig med april-smurf på meg tror jeg... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, har ikm på mandag, og har hatt mensensmerter igår og idag. Ingen symptomer men god følelse. Ømme pupper idag og igår. Tenkte litt positivt imorges da utfloden ikke har "mørknet" enda (slik den alltid gjør rett før ikm). Men nå har den jammen blitt mørkere. Dagens test var negativ også.. Dårlig gjort! Hvorfor skal det være så vanskelig å få egget til å feste seg når vi vet at vi har truffet EL?

Vi får prøve igjen neste måned, men.. Hadde så lyst til å det skulle klaffe nå.. :/

Det var mine tanker, måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem. Dumme tante kan holde seg borte, men du har jo enda et par dager til IKM da. Skal krysse fingrene og håpe at hun holder seg borte.

Skrevet

Samme her, har ikm mandag. Alle mulige slags symptomer, tom munnsår, nedpress og ekstremt merkelig luktesans. Tom de på jobben har kommentert luktesansen min:-). Men negativ test........, og alle de 3 gangene jeg har vært gravid har jeg testet poitiv før ikm.

Skrevet

Å nei Håpefulle M... Hadde unnet deg skikkelig å fått positiv test. Husker deg fra IKM-lista uke 32 at du håpet inderlig... ;)

ja, HVORFOR kan det egget ikke feste seg? Er såå nedtur ;( jeg har IKM på lørdag, men tror ikke noe er på gang... En gang må det vel bli vår tur? ;( har du prøvd lenge? Jeg er i min tredje pp, men har ventet på mannen i snart et år, så det føles mye lengre...

Masse lykke til ;) håper på deg ;)

Skrevet

Tusen takk alle sammen, hyggelig at dere bryr dere:-) Skal ikke så mye mer til enn det, for å få humøret up and going igjen! Håper spiren sitter hos dere:)

ღ askepott ღ : Takk snuppa, det var kooselig å høre!! Ja, jeg håper jo jeg.. Alltid:-) Vi har vel prøvd litt på og av siden februar, så teknisk sett er vi inne i sjette pp nå siden den ikke satt nå. Vet jo ikke før TR kommer, men tipper jo hun kommer på dagen imorgen! Klart vi ikke har prøvd så lenge, men man håper og tror jo ofte at det går fort..! Folk blir jo gravide i hytt og gevær, og så er det noen som sliter og sliter. Vi har ikke slitt like lenge som mange (som jeg virkelig føler med), men det tærer jo på uansett! Jeg leste nå at man skal helst ha sex hver dag hele mnd for å øke sædkvaliteten. Når man har sex sjelden så har spermen spart seg opp, og da er det mye dårlig sperm som kan føre til SA og MA..! Vi orker nok ikke hver dag, men skal jammen satse på annenhver dag i hele august nå! Nå vil jeg ha baby! :) Pokker ta:)

Skrevet

hehe, det har jeg også lest, at vi skal ha sex hver dag... Vi prøvde det sist mnd, og det blir bare såå uromantisk til slutt... Litt ork liksom ;) hehe, men en må jo bare le av det :) Men ja, så lenge det virker - så er det jo kjekt å prøve det :) men tror vi kommer til å ha annenhverdag i denne mnd...

Vi må jo bare prøve å være optimistiske :)

Vi får heie på hverandre :)

klem

Skrevet

Hei. Jeg har også hadt en god følelse denne pp. Samme symptomene som jeg hadde i mars da jeg ble gravid (endte i sa) IKM 10-13aug. Testet i negativt i morges:( Håpet er selvfølgelig ikke ute før TR kommer, men ble ganske deppa for det:(

Har vært prøvere siden januar, sa i mars. Nå begynner det å tære litt på kjenner jeg etter testen i dag.

Men vi får bare prøve igjenn! Snart blir det nok vår tur:)

Lykke til! Enten det blir ny pp eller TR holder seg borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...