Gjest Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 fått venneforesp på face...Av legesekretæren "min".. Kjenner henne ikke i det hele tatt, bortsett fra at det ble en del kontroller i svangerskapene - og at hun på den måten sikkert kjenner meg igjen. INGEN andre referanser... Ignore så det holder.
LegallyBlond Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Oi, det var utrolig uprofesjonelt! Ikke du som er sær her nei... Hadde fått litt småsjokk tror jeg om legesekretæren eller noen som helst annet helsepersonell jeg har vært i kontakt med hadde lagt meg til... Ikke i tvil om at jeg hadde ignorert iallefall
aomeg Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Det er kanon sært spør du meg????Hun burde jo ikke benytte seg av pasient informasjon får å få seg venner på facen?Det er jo strengt tatt ikke lov!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Det var litt... eh.... spesielt kan man si! Hadde ignorert den jeg også! Men hun er kanskje en av de som "samler" på venner på facebook.... hehe...
Piken på landet Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Det var sært! Jeg jobber på legekontor, og hadde aldri fått meg til å legge til pasienter på fb uansett hvor godt jeg hadde kjent de.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 What?? Jeg jobber også på legekontor, og det kunne ikke ramla meg inn å søke opp pasientene og legge dem til der. (selvom jeg har sett endel av de, gjennom felles kjente og slikt)... Herregud, jeg har ikke turt å legge til sjefen engang.. haha
du og jeg og vi to Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Skikkelig uproft, og på kanten i fht taushetsplikt. Hva skal hun skrive i feltet om hvordan dere kjenner hverandre liksom?
Brillefint - Jadda! Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 "Håndterer urinrprøvene hennes en gang i måneden....." SÆRT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå