:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 det burde være en mammarett å få være sammen med ungen sin akkurat når hun selv vil! problemet er bare at jeg er i Praha og han på hytta sammen pappaen sin i Norge. har ikke sett han siden søndag :/ i morgen natt når jeg kommer hjem skal jeg vekke han og kose han så han blir flat som en pannekake!
cherry coke Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Ååå...det er ikke lenge til! Bit sammen tennene og prøv å kose deg=) Så deilig det blir å se han igjen da!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 ja det blir helt fantastisk å se han igjen! jeg tror ikke mammaer er skapt til og være borte fra barna sine på denne måten. men det har vært en veldig veldig fin tur. og jeg har fått lest masse pensum, spist god mat og svømt en hel del. så nå forstår jeg konseptet "dyrke seg selv" hihi men den skulle vært ferdig i går. 1 uke er litt i lengste laget
cherry coke Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Ja, det skjønner jeg=) Jeg savner datteren min bare hun sover hos besteforeldrene en natt.. Jeg står gjerne på døra kl 09 morgene etter... Hehehe..sånn er det=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2009 det er i grunn ganske så bra at det er sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå