Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg strikker klær og luer til jenter og gutter, men jeg har nå strikket så mye at jeg ikke har mulighet til å få brukt de til jenta mi... Så jeg lurer på om jeg skal selge noen av klærne.. Men så har jeg lyst til å bestille merker som jeg kan sy på klærne (alla. BULA, PUMA, adidas osv...) Altså noe som kan kjennetegne klærne mine.. Jeg tenker og tenker men kan ikke komme på et godt navn som jeg vil bruke! Så kan dere være så snille å komme med tips?? Vil gjerne ha et kort navn som kan brukes både på jenteklær og gutteklær... Tusen takk for alle kreative forslag!! Ha en super natt folkens!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Initialene dine, eller dine barn sine?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Har tenkt på det, men initialene våre er liksom ikke så greie... Det blir liksom bare GL eller TF...synes det blir litt teit..:/
Himmel og hav Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Lun Varm og go' navnet ditt f.eks Minas, Turids
Gjest Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Blir ikkje det grammatisk feil? Made with love er vel betre å skrive?
Gjest Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Jo tenkte på det, men det ble så langt hehehehe kanskje bare "With Love" er bedre?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Gullungen Tytteblå Go'lua Lille lam Ullungen ... ikke så lett...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Knitted? Take It EC L8R M8 (hvis du er 14..hihi) Made by the Mothership Mammas ull Ulla mi
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #13 Skrevet 9. august 2009 Gullungen var ikke så dumt da.. Hmm.. Flere forslag..? HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #15 Skrevet 9. august 2009 Sol&Måne Lovely Knitted Warm Me Up Lille&Liten Cute Knit From(navnet ditt)with love Barnas Juveler
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #16 Skrevet 9. august 2009 Ille go` (ille gò) Søte små Små gleder Perlebarna Lille Skatt : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå