Gå til innhold

ømme pupper som kommer og går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter jeg slutta med p-pillene har jeg fått så ømme pupper.. hadde det rundt menstid sist gang,, men er det vanlig å ha ømme pupper rundt eggløsninga også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan få det, så det er neppe veldig uvanlig.

Skrevet

jeg lurer også på dette. Flere som vil dele erfaringer?

Skrevet

jeg har ømme pupper ei uke før TR kommer,men det er også vanlig å ha det rundt EL:-)

Skrevet

Jeg hadde masse ømme pupper da jeg sluttet på p-piller, og fant ingen sammenheng med tidspunkt i syklus (men hadde det definitivt ikke da graviditeten var et faktum, hehe).

Skrevet

*hehe*

Eg burde kanskje allerede tatt kvelden, men eg syntes overskrifta di var skikkelig morsom. Ser for meg puppene som kommer og går ;o)

Spøk til side, det er mykje hormoner på tur i kroppen både rundt el og mens, så det er slett ikkje usannsynleg at puppene kan bli påvirka. Og om du har gått på p-piller lenge blir nok kroppen din i tillegg "forvirra" av at du har slutta. Hormoner har så mykje med så mykje å gjere at eg trur det meste er normalt...

Skrevet

Vet du, jeg har også ømme pupper som kommer og går, har prøvd å sette det i sammenheng med EL og mensen, men det har faktisk ingenting med hverandre å gjøre. Så jeg ser bare på dette med en av disse tingene vi damer må gjennom med kroppene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...