Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 etter jeg slutta med p-pillene har jeg fått så ømme pupper.. hadde det rundt menstid sist gang,, men er det vanlig å ha ømme pupper rundt eggløsninga også?
Himmel og hav Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg kan få det, så det er neppe veldig uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 jeg lurer også på dette. Flere som vil dele erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 jeg har ømme pupper ei uke før TR kommer,men det er også vanlig å ha det rundt EL:-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Jeg hadde masse ømme pupper da jeg sluttet på p-piller, og fant ingen sammenheng med tidspunkt i syklus (men hadde det definitivt ikke da graviditeten var et faktum, hehe).
Ranveig R Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 *hehe* Eg burde kanskje allerede tatt kvelden, men eg syntes overskrifta di var skikkelig morsom. Ser for meg puppene som kommer og går ;o) Spøk til side, det er mykje hormoner på tur i kroppen både rundt el og mens, så det er slett ikkje usannsynleg at puppene kan bli påvirka. Og om du har gått på p-piller lenge blir nok kroppen din i tillegg "forvirra" av at du har slutta. Hormoner har så mykje med så mykje å gjere at eg trur det meste er normalt...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Vet du, jeg har også ømme pupper som kommer og går, har prøvd å sette det i sammenheng med EL og mensen, men det har faktisk ingenting med hverandre å gjøre. Så jeg ser bare på dette med en av disse tingene vi damer må gjennom med kroppene våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå