Gå til innhold

Noen som er på overtid????


Haugesundsjenta

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 3.august. Idag har jeg gått 5 dager over. Det gjorde jeg også med nummer 1. Kjenner at jeg er en smule lei. Men er egentlig mest lei av den følelsen av å gå rundt å føle at d skjer hvert øyeblikk. Liker derfor å holde meg hjemme, men d er veldig kjedelig til tider, siden d ikke skjer noe. Ond sirkel altså, hehehe. Alt er jo også veldig tungt, så d er grenser på hva jeg får gjort her i huset, men egentlig er jo alt klart til ny baby. Noen som opplever d samme? Hva gjør dere om dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde termin 7. og her sitter jeg fortsatt. Sist fikk jeg 3 uker før tiden så alle rundt meg har ventet og mast siden, det er mer irriterende enn å vente syns jeg......

 

Har holdt meg hjemme og i ro den siste uken siden blodtrykket har vært høyt, men i dag har vi vært ute hele dagen og kost oss sammen hele familien vært i en liten dyrepark og lindesnes fyr.

 

så får vi se om kanskje det hjelper på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også termin 7.august. Hadde bestemt meg for å ikke bli utålmodig, men ta det som det kommer. Og er i veldig god form så det burde ikke være vanskelig. Men merker at jeg er så veldig sur og amper plutselig. Er i dårlig humør og egentlig ganske ufyselig mot familien, prøver å skjerpe meg, men får det ikke så godt til. Det plager meg å være i slikt humør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg har lite tålmodighet for tiden jeg også, men d er vel kanskje naturlig. Gleder meg veldig til å starte et nytt kapittel med nytt familiemedlem. Føler de siste månedene har vært veldig like. Skal bli deilig med total forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...