Gå til innhold

Blir jo helt gal av Cerazette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg litt småirritert på sambo for tiden, men etter jeg begynnte på creazette ble jeg jo helt loco. Skikkelig aggresiv og veldig følsom og nærtagende. Som om hele verden var i mot meg. Sluttet på dem i dag. Flere som har reagert sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

japp.. slutta etter 1,5 uke.. Følte meg forbanna nesten hele tiden! tåler ikke hormoner jeg tydeligvis.. hehe

Skrevet

JEG HAR! Men jeg skjønte ikke at det var pillene som gjorde det, for det kom snikende på...

Jeg var mye lei meg og kjæresten var dritsur hele tiden! Våren kom og jeg ble ikke det minste våryr! Det var skremmende!

Jeg har aldri vært plaget med depresjon (har bare vært fjortis-deppa noen ganger i puberteten), men etter at jeg sluttet ble hele verden lys igjen, og jeg skjønte at jeg faktisk hadde vært deprimert!! Veldig skremmende!! :I

Skrevet

Aha! Er det derfor jeg er så forbanna? Går med en slags sinna følelse inni meg hele tida og kjefter og smeller på mannen min. Hmm.. What to do? Skal du begynne med en annen type prevensjon nå?

Skrevet

Kan ikke si noe annet enn at Cerazette er noe drit :( Har enda til gode å høre om noen som har positiv erfaring med det merket...

Skrevet

Lurer på å sette inn hormonspiral istedet. Men liker ikke å få disse hormonene proppet inn i meg...

Skrevet

Jeg hadde veldig god erfaring med dem før jeg ble gravid, men nå er jeg et hormontroll. :(

Skrevet

man kan få samme reaksjon av hormonspiral også.. og da blir det jo dyrt.. hormonspiralen koster vel ca 1500 kr.. kjipt å måtte ta den ut etter kort tid..

Skrevet

Jeg ble også utrolig humørsyk (søsterenmin også) avCerazette. Denne gangen sluttet jeg etter halvannen måned. Nå har det gått ti uker siden første brettet, og jeg har heller ikke fått tilbake mensen, snart fire uker siden jeg kuttet dem helt ut.

Vi kommer nok til å bruke mekanisk prevensjon frem til mannen klipper strengen en eller annen gang.(Mulige planer om ett barn til først) Vi helst ikke putte i kroppen mer hormoner enn høyst nødvendig. Skulle vi råke til å bli uplanlagt gravide, så får vi heller se positivt på dét :)

Skrevet

Jeg fikk kviser, dårlig humør, blødninger og null sexlyst av den. Bytta til Conludag, da ble alt så mye bedre!!

Skrevet

Aaaahaa! Er det derfor jeg er psyko?? Hehe, humøret går jo opp og ned hele tiden, umulig å forholde seg til...stakkar sambo! Har ikke tenkt på at det er pillene som er grunnen...da tror jeg at det er slutt på pillene for denne gang, for dette funker ikke, det er så innmari slitsomt å så kort lunte hele tiden. Og det å gå fra superhappy til grinete på 1min er helt håpløst! Håper det blir bedre uten pillene...

Skrevet

Jeg sluttet etter 2 mnd...Klikka for ingen ting og begynte å grine bare noen sneik i køen...Ikke bare det men så blødde jeg som en stukken gris i 1 mnd,så mye at jeg ike kunne gå ut av huset..

Da jeg sluttet på de gikk det et par mnd så var alt tilbake til normalen.

Skrevet

jeg har aldri hatt noe problem med dem...er igrunn de eneste jeg tåler og, så jeg syns det meste annet var dritt

Skrevet

Ble slik jeg også! Dessuten blødde jeg stup i ett:( Sluttet med de ganske raskt ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...