OnlyMe Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Ble helt forelsket i en slik el-bil for unger i dag. Men det var ingen ledige av de som jobbet i butikken, og lite info som stod der. Noen som har en slik? Tenkte på hvor lenge varer batteriet på slike biler? og hvor lenge må de lade? Hadde vært gøy om den stod i stuen om morningen på bursdagen her;)
Gjest Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 nei, han har el motorsykel da. fra biltema.. 450 kr. men blir nok en bil en gang også. De selger de iallefall på toysrus.. koster rundt 2000 mener jeg å huske...
OnlyMe Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 Var der jeg stod å siklet;) Utrolig mange stilige, og en bursdag som nærmer seg... Vet du noe om hvor lenge de batteriene varer? Eller hvor lang tid bruker du på å lade opp den du har?
Kamomille Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Mener batteriet varer ca 2 km eller noe sånn??
OnlyMe Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2009 Hehe, og hvor lenge ca blir det i tid når man kjører rundt og rundt i stuen;p
Kamomille Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 De er vel beregnet for utebruk....??? har ikke regnet på det, men rundt 20 min kanskje? husker ikke helt. lenge siden det var i bruke her:) Funket fram og tilbake til butikken, go det er ca 2 km
OnlyMe Skrevet 8. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2009 Nei, egentlig ikke. Men frem til vi flytter, og så lenge det er høst ute må hun nok bruke den inne;) Hmmm, ikke mer enn 20min?! Hadde håpet det var litt lengre. Fant en side nå der det stod at de måtte lade i opptil 8timer. Og det er lenge for 20min gøy:/
digger Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Nei, og ikke skal han få heller. Synes det er bedre at de små bruker kroppen sin selv jeg. Og hvis de begynner med el-bil så tidlig, hva skal de da få kick av senere?
OnlyMe Skrevet 8. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2009 beveger kroppen sin gjør hun hele dagen;) Men det er jo litt kjekt å finne fram noe som er ekstra gøy innimello!. Også nå når høsten kommer, med alle sure mørke dager. Da er det greit å ha noe man kan ta frem som hun kan leke med og kose seg noen timer når det ikke er vær til å gå ut;) Også har jo mamma'n alltid hatt lyst på en slik da:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå