Gjest Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Har et, men det er i bruk ;-) Kan få kjøpe det om et halvt års tid - he he.
hysterika Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Jeg ville investert i et nytt! Har hatt mange Reflex regnsett, og jeg har vært kjempefornøyd med de, men når de har vært vasket mange nok ganger er de ikke tette lenger. Det er akkurat som om hele gummien blir porøs og så begynner de å ta inn vann. HAr opplevd det mange ganger!
flypapir Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2009 Hmmm.. Har hatt en del nye sett jeg også, men aldri opplevd dette. Men nå har jeg er jente som leker relativt forsiktig. Hun bader aldri i søledammene, for å si det slik...
hysterika Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Ja, jeg har en gutt som bader i alle dammene han ser, og som i tillegg bruker fjellet som sklie :-)
trekløvermor Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Jeg har et sett med regnsett fra reflex, i blått. Kan du få for en billig penge Ikke så slitt heller. Mail meg hvis det er av interesse du. lenaAmaelca.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå