Trolleliten Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Vi begynte å prøve på nr 2 forrige mnd, og jeg hadde ikm 1. august. Ingen mensen kom og heller ingen positiv test... Torsdag begynte jeg å blø litt og tenkte at dette var på tide...men kom bare en tynn stripe torsdag og fredag.. Så da tok jeg en test i dag, og den var jammen meg positiv... Synes dette var merkelig, så tar nok en tur til legen på mandag, men koser meg med tanken om at jeg kan være gravid =)
Mille** Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Det høres veldig ut som du er gravid, så jeg drister meg til å si gratulerer med spira! )
♥tre små hjerter♥ Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Gratulerer du er nok gravid:)skjedde det samme,ifjor ved disse tider for meg,og nå har vi en liten Emma på12 uker:)
Trolleliten Skrevet 8. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2009 Gjorde det det mamman til sofie? Synes det er merkelig å ikke få positiv test ved ikm... Første gangen fikk jeg positiv test dagen før.. men, det er jo så mye som er innenfor normalen =)
Gjest Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Positiv test er vel positiv test? :-) Gratulerer. Med eldste testet jeg ikke positivt før etter ca 6 uker...
♥tre små hjerter♥ Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 jupp:)jeg testa først dagen før jeg skulle ha mensen,den var negativ, så kom aldri mensen,eller dvs jeg hadde to dager med sånn du forklarer, og jeg tok en ny test...GRAVID:) magen den vokste å ble stor den,og den første uke i mai,i år kom Emma:)tror du kan belage deg på barnefødsel i april neste år:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 jeg hadde mens på samme dag som den skulle komme leenge..og plutselig ble jeg gravid, tok test litt etter ikm.men nei..tok test litt senere og ja:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå