Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Og hadde det fantastisk Virkelig. Hadde utrolig god kjemi, og en kjempehyggelig kveld. Hadde noe å snakke om hele tiden. Han sa flere ganger at han hadde det kjempehyggelig, og sa at han gjerne ville treffe meg igjen.... Hvor lang tid tror dere det tar før jeg hører noe fra ham? Er litt fjortis, svever på skyer, hehe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Så hyggelig for deg da=) Heldiggris. Lenge siden jeg hadde det sånn. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Takk!!!! Er utrolig lenge siden jeg har hatt det sånn også.... Fikk forresten verdens søteste melding nå også, så svever om mulige enda mer
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Gratulerer og heldiggris sier jeg og :-) Skulle ønske det var meg. Har så lyst på en date. Savner søte meldinger og kos med en fantastisk mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå