Gå til innhold

Var på date igår....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hadde det fantastisk :) Virkelig. Hadde utrolig god kjemi, og en kjempehyggelig kveld. Hadde noe å snakke om hele tiden. Han sa flere ganger at han hadde det kjempehyggelig, og sa at han gjerne ville treffe meg igjen....

Hvor lang tid tror dere det tar før jeg hører noe fra ham? Er litt fjortis, svever på skyer, hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig for deg da=) Heldiggris. Lenge siden jeg hadde det sånn.

 

Lykke til videre.

Skrevet

Takk!!!! Er utrolig lenge siden jeg har hatt det sånn også.... Fikk forresten verdens søteste melding nå også, så svever om mulige enda mer :)

Skrevet

Gratulerer og heldiggris sier jeg og :-) Skulle ønske det var meg. Har så lyst på en date. Savner søte meldinger og kos med en fantastisk mann.

Skrevet

så koselig:-) Hva skrev han da?:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...