Gjest Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 har regntøy i str 74 som jeg fikk i pressang. skal kjøpe sånn ronse til å henge opp ute til ho. så kan vi ut og leke i regnværet også. men så tenkte jeg på skotøy. hun kan jo ikke gå eller noe enda. så jeg kan jo bare ta å surre noe plastposer rundt føttene. men vil jo tippe at støvler egner seg bedre kanskje? hun har kansjke litt små føtter?. bruker str 6-9mnd i sokker.
lillalo Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 reima har sokker til å bruke ute i regn og vinter vær. ikke spesielt dyre heller. kjøpte et par til halv pris 90 kr.
Gjest Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 oi takker for tipset. mon tro hvor de selger slikt da?
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Jeg har kjøpt regnsokker på Cubus til min lille knott.
Gjest Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 tusen takk for tips da skal jeg jommen med handle et par regnsokker til knotten så håper bare på at det blir regn neste helg hehe
Gjest Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 hm. nei.. har en på 7,5 mnd.. men kan liksom ikke helt skjønne hva hun skal ut i regne og gjøre.. kan jo nesten ikke sitte selv engang.. så syns hun er for liten til det
Gjest Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 tenkte det kunne være litt koselig å finne på noe annet enn bare å sitte inne på regnværsdager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå