Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Detter den av helt av seg selv, eller skal man "plukke" den av?? Også lurte jeg på om det gjør vondt for lille nurket når den blir løsere??
De tre gull Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Den blir bare løsere og løsere og til slutt detter den av. Og nei..babyen har ikke vondt..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Du skal ikke plukke den av. Den detter av som en skurve på et sår:) Det gjør like "vondt" som når sårskurver faller av;)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Detter helt av seg selv. Gjør ikke vondt nei. Er jo ikke akkurat navlen, men reste etter navlestrengen bare.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 den faller av av seg selv, på jenta mi datt den faktisk av av seg selv etter en dag. lå i pysjen hennes. så måtte ikke gjøre noe med det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Jeg dro den av til slutt. Altså, den var så løs at det var bare såvidt den hang fast. Så hjalp den av litt... Var deilig å få den vekk, syns den var ekkel jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå