Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 I enkelte av plaggene våre kommer det etterhvert en vond skap-lukt, og jeg forstår ikke helt hvorfor. Noen av plaggene er gamle og noen nye,så jeg forstår ikke helt sammenhengen, hvorfor lukta kommer i akkurat disse. Dessuten kommer det også i sengesettene, og ett av dem er bare en uke gammelt :-O Har prøvd å bytte oppbevaringsplass til dem fordi jeg først trodde det var skapet det var noe galt med, men nå som sengesettene ligger i en helt ny kommode, og det allikevel kommer lukt i dem,så kan det ikke være skapet det er noe galt med. Prøvde først å legge det ene settet (det nyeste), alene i kommoden, for å se om lukta kom da, og sannelig gjorde den det. Jeg blir så frustert Har prøvd forskjellige vaske- og tørke måter, vask med og uten tøymykner, tørk ute og inne på stativ og tørk i tørketrommel. Men allikvel skjer dette. Hva kan det komme av? Har noen noen gode råd til meg? Kan det være vaskemaskinen det er noe galt med? Den er rundt 2 år gammel. Har vært veldig nøye med rensing av maskin, og også tatt klærne ut av maskinen med en gang den er ferdig, for jeg vet at det kan skape lukt.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 hender at jeg også får sånn lukt i sengetøyet. eller i skapet da. Bruk ekstra mye skyllemiddel ... (ikke til ungens sengetøy da, og ikke hvis dere har sensitiv hud) jeg bruker ekstra skykkemiddel for og få god lukt i klær og sånn, og i leiligheten, det fungerer deyt:) er ikke STORE mengder, men litt mer enn vanlig.
prekæs Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 hehe. Jeg skulle akkurat til å si at "ikke bruk skyllemiddel". Utetørk er tingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå