Utålmodig mamma Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 i hele dag har de vært mellom fem min.. og så økt opp til ti minutt igjen... å så videre...... no er de på 8 min.. er sååå sliten å lei!! var på sykehuset i morges, men de sa at jeg ikke var moden .. ingen åpning!! og det gjør vondt!!!!! klarer ikke få i meg litt søvn engang!! huff-- håper det skjer forandringer snart!
babyloveyou Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Vi er vi del som sliter med dette ser jeg... jeg og startet torsdag kveld.. veldig slitsomt... og veldig forskjellig fra mine to første fødsler...Hadde ikke trodd det kunne dra ut som dette,,,utrolig vondt og slitsomt.. er du og tredje gangs? Vi får håpe det tar seg opp for oss alle til kvelden! og at vi snart har den lille i armene! Lykke til utover natten!
Utålmodig mamma Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 jeg er nok første gangs.. de riene har begynt å bli så vonde nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. og de varer fra 1 til 1,5 minutt.. ahrg--- så lei no.
babyloveyou Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 så kjekt med første da! :-) spennende! Jeg synes det lindrer litt med en varm dusj,,,, tar jo ikke smerten, men hjelper litt nå i åpningstiden.....du får ta en tlf til føden igjen og høre hva de sier... Det er slitsomt dette her, men verd det til slutt! skriver under på den lei biten,,,det er jeg og!!!!!
m3 Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 dette er min 3. og jeg har hatt maserier noen dager nå. var en tur på føden idag, 1 cm åpning.... blei strippa og sendt hjem, har tatt seg opp litt nå, håper det skjer noe snart. og jeg som trodde tredjemann skulle skli rett ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå