overrumplet Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Er 14 uker på vei og har ei jente på akkurat 2 år fra før. Hun liker naturlig nok å sitte på fanget til mammaen sin, og også å leke med mamma. Jeg forsøker å unngå den voldsomste leken, men noen ganger får jeg uunngåelig en albue eller et kne ganske hardt i magen. Jeg er egentlig lite bekymret for sånne ting (i forrige svangerskap spilte jeg fotball, sto på ski osv), men jeg lurer på hvordan dere andre gjør dette. Nekter dere større søsken å sitte/leke på dere? Har jordmødrene/legene deres sagt noe? Min jordmor sier at det skal veldig masse til før det blir farlig, som trafikkulykker osv, og at en 2åring ikke klarer å gjøre så mye skade.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Tror nok det er mange 2åringer som har hoppet og herjet me mamma magene oppigjennom Har ei hjemme jeg også som hopper ustanselig på mamma
Enitsirk79 Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Har en på 2 selv og har tenkt det samme. Mye som man ikke kan unngå - man ligger å hviler på sofaen og plutselig hiver en 2 åring seg over magen og skal leke hest. Håper den der inne tåler en støyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå