Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg er tredjegangsgravid, og har aldri opplevd å miste. Etter å ha tilbragt endel tid her inne på Bim får jeg følelsen av at jeg er bortimot den eneste som aldri har opplevd en SA eller MA. Er det virkelig så vanlig? Det er jo nesten sånn at jeg forventer at siden det har gått så bra før, så må det jo bare gå dårlig denne gangen. Er det virkelig mulig å oppleve tre vellykkdede svangerskap uten å ha opplevd et mislykket?? Håper på mange svar som kan være oppløftende!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Sefølgelikt går det an Eg har aldrig mistet, og håper eg slepper det.. Eg har en sønn, så er "førstegangsmamma" ;P
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg har aldri opplev det... Men jeg har bare vært gravid en gang...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Har aldri mistet. Er 37 år og har to barn.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Venter også min 3. og har aldri mistet.
Fire småtroll Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Jeg har fire barn og har aldri mistet.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Har to barn,og har heller ikke mistet.
Stolt tvillingmor Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Jeg har 1 barn fra før, og er nå gravid med tvillinger. Har aldri mistet.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Så utrolig godt å få så mange positive svar!! Er sikkert fler av oss som trenger å høre det! Fortsett fortsett!! :-) HI
Emma27 Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 Min mor har 4 og aldri mistet. Min søster har 2 og har aldri mistet. Jeg venter min første og har ikke mistet før jeg blei gravid:-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Jeg har ikke mistet som jeg vet om. En forsinket mens kan gjerne være en abort, uten at man vet om det. Så det kan jo være...
heleneogde2gutta Skrevet 8. august 2009 #17 Skrevet 8. august 2009 jeg har 2 barn og har aldri mistet. det gjelder søsteren min og moren min også. jeg har hatt 1 lang mens som kom 5dg etter tiden en gang, men fikk ikke positiv test. ( dessuten mener jeg "mistet" er når du har fått en forhold til "noe". en negativ test og litt forsinket mens gjelder liksom ikke. jeg rakk iallefall ikke bli trist og fant iut senere at det kanskje var noe som ikke kunne leve.)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #18 Skrevet 8. august 2009 Har ett barn, er gravid nå og har aldri mistet. *bank i bordet* Jeg er helt enig med hi, virker som om man er unormal dersom man aldri har mistet....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. august 2009 #20 Skrevet 8. august 2009 To svangerskap har ført til to barn. Ikke mistet, grunnen til at jeg vet det er at jeg har blitt gravid på første forsøk begge gangene, de andre har vi jo brukt prevensjon:-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #21 Skrevet 8. august 2009 jeg har heller aldri mista. har 2 så langt, og håper det blir flere (uten og miste) etterhvert
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #23 Skrevet 9. august 2009 Tusen takk damer!! Føler meg faktisk veldig mye bedre nå!! Mye mer optimistisk! Lykke til videre alle sammen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå