Gå til innhold

Hvor har det blitt av Teline?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er jo så koselig og snill=)

Har hun byttet nick?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme før i dag faktisk :-)

Hatt en fin tur? :-P

Skrevet

Hehehe..ja, hva skal man si?

Det gikk fint. Datteren min koste seg iallefall veldig;-)

Skrevet

Ingen som vet hvor hun er=?

Skrevet

Så pussig, hadde tenkt å spørre om det samme i går, men ble ikke å gjøre det. Har hun bare kuttet ut dib sånn helt uten videre? Og det uten å spørre om lov først!!!? ;o)

Skrevet

Søte damene ;)

 

Jeg er ikke så langt unna, har bare ikke hatt så mye og si? Også har det vært ferie :)

Skrevet

Hei!!

Der var du, ja=)

Står alt bra til med deg?

Skrevet

Joda, har overlevd ferien og har blitt uanstendig lat av måneder med fri. Snart skole igjen så da blir det orden i sakene :)

 

Du da? Smiler livet?

Skrevet

Jada=)

Gleder meg til hverdag igjen og tar snart fatt på studiene=)

Det var en liten gutt du hadde sant? Er så lenge siden jeg har sett deg her, så har glemt litt?

Er han på alder med datteren min, 3 1/2?

Skrevet

Jupp, jeg er den heldige "innehaver" av en gutt som blir 4 i november :) Trassige tider og mye egne meninger (som pussig nok sjelden stemmer overens med mine..)

 

Jeg husker ikke hva du studerer? Men det er et godt tegn at man gleder seg til å ta fatt! :)

Skrevet

Hehehe...den trassen er ikke god!=)

Studerer markedsføring. Du?

Skrevet

Fortsetter på sosionom-utdanningen. Så langt er jeg godt fornøyd med det :)

Skrevet

Så bra=)

 

Og ingen ny mann i livet ditt?

Jeg nyter tilværelsen som singel og vi har det supert meg og snuppa mi.

Men kjenner av og til på savnet etter flere barn. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å knekke den nøtta..://

Skrevet

Ingen mann i livet mitt, er fortsatt ikke klar for det gitt. Ting tar tid..

 

Barn ja.. Har kjent på den sorgen sånn innimellom, men har funnet roen med at jeg er en ettbarnsmor nå. Begynner å bli gammel ;) Men for deg som er ung og ettertraktet er det sikkert noe som kommer i fremtiden. Også har du jo alltid Danmark da, du får bli med ::)

Skrevet

Blir jo 30 i år, så det begynner å haste!!;-)

Neida...tar ting som det kommer. Er vel fornøyd med min herlige datter og er veldig takknemlig for at jeg har fått henne.

Så vil sjebnen bestemme resten tenker jeg..:)

Men gi en lyd om du stikker til danmark;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...