cherry coke Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Hun er jo så koselig og snill=) Har hun byttet nick?
Gjest Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Tenkte det samme før i dag faktisk :-) Hatt en fin tur? :-P
cherry coke Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 Hehehe..ja, hva skal man si? Det gikk fint. Datteren min koste seg iallefall veldig;-)
Mille** Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Så pussig, hadde tenkt å spørre om det samme i går, men ble ikke å gjøre det. Har hun bare kuttet ut dib sånn helt uten videre? Og det uten å spørre om lov først!!!? ;o)
Gjest Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Søte damene Jeg er ikke så langt unna, har bare ikke hatt så mye og si? Også har det vært ferie
cherry coke Skrevet 8. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2009 Hei!! Der var du, ja=) Står alt bra til med deg?
Gjest Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Joda, har overlevd ferien og har blitt uanstendig lat av måneder med fri. Snart skole igjen så da blir det orden i sakene Du da? Smiler livet?
cherry coke Skrevet 8. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2009 Jada=) Gleder meg til hverdag igjen og tar snart fatt på studiene=) Det var en liten gutt du hadde sant? Er så lenge siden jeg har sett deg her, så har glemt litt? Er han på alder med datteren min, 3 1/2?
Gjest Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Jupp, jeg er den heldige "innehaver" av en gutt som blir 4 i november Trassige tider og mye egne meninger (som pussig nok sjelden stemmer overens med mine..) Jeg husker ikke hva du studerer? Men det er et godt tegn at man gleder seg til å ta fatt!
cherry coke Skrevet 8. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2009 Hehehe...den trassen er ikke god!=) Studerer markedsføring. Du?
Gjest Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Fortsetter på sosionom-utdanningen. Så langt er jeg godt fornøyd med det
cherry coke Skrevet 8. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2009 Så bra=) Og ingen ny mann i livet ditt? Jeg nyter tilværelsen som singel og vi har det supert meg og snuppa mi. Men kjenner av og til på savnet etter flere barn. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å knekke den nøtta..://
Gjest Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 Ingen mann i livet mitt, er fortsatt ikke klar for det gitt. Ting tar tid.. Barn ja.. Har kjent på den sorgen sånn innimellom, men har funnet roen med at jeg er en ettbarnsmor nå. Begynner å bli gammel Men for deg som er ung og ettertraktet er det sikkert noe som kommer i fremtiden. Også har du jo alltid Danmark da, du får bli med :
cherry coke Skrevet 8. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2009 Blir jo 30 i år, så det begynner å haste!!;-) Neida...tar ting som det kommer. Er vel fornøyd med min herlige datter og er veldig takknemlig for at jeg har fått henne. Så vil sjebnen bestemme resten tenker jeg.. Men gi en lyd om du stikker til danmark;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå