Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Fy for noe makkverk, jeg betalte mer i porto en for selve vognen men den kommer til å bli stuet vekk i kjelleren og stå der til det kommer konteiner så jeg kan kaste den. driver å vurderer å gi den bort men jeg kan da ikke gi den bort når den er så dårlig. ei venninde av me så jeg gunne gi den til et asylmotak eller noe men jeg føler at jeg ikke kan gi vekk noe jeg selv ikke vil vedkjenne meg.? så ikke gi bud på den og ikke kjøp den. ser fin ut, men ustødiv, tung vansklig å legge sammen. og kort. Det var nok det som kalles er BOMkjøp. skal ringe de på mandag og høre om retur, men den er jo brukt ute.
Gjest Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Det er ei drittvogn ja, men den er jo brukenes. men gi beskjed hvis du får angre kjøpet, for da skal jammen jeg også gjøre det:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg skal notere nikket ditt så skal jeg si fra jeg
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 http://www.netthandelen.no/visauksjon.aspx?pid=105988
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Lurer på om det er den jeg har kjøpt en gang. Veldig fornøyd jeg, har brukt den masse masse
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 ånei, var ikke den.. kjøpte den 3hjulingen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå