Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg og småen er alene hjemme med bikkja, typen er ute ikveld. Kjenner at jeg begynner å kjede meg allerede...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 ser tv og chatter, mens gubben (som vanlig) sitter låst foran pc'en på kontoret.. hurra for meg
Tidemann Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Sitter å ser på nrksuper med et halvt øye,har to små her som følger med...senere skal jeg bare slappe av med en god bok:) og masssse godterier!
Gjest Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 just støvsugd og vasket bilen innvendig. lagt knøttet. har faktisk spist et par kjeks og et kakestykke i dag samboeren fikk spille litt xbox i kveld. må jo bruke den når vi først har ann hehe.. så tenkte vi å lage noe middag senere :) så blir det mer godisspising senere vil jeg tro nå sitter jeg litt på nettet og soser så blir det rydding og klesvask etterpå :)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 jeg sitter i varmen og holder på å smelte bort. samboeren min er ute, han skal være med på amcarløpet i trondheim i dag. *håper han vinner* hehe.. en venninne kommer innom snart, så drar vi til butikken og kjøper inn masse godt til jente kvelden som vi skal ha i kveld.
las chicas Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 akkurat nå baker jeg boller med sjokolade inni. namnam.. holder også på å strikke en slags bilpose til den lille i magen. gjør et tappert forsøk ihvertfall. og selvfølgelig facebook og bim... en perfekt lørdagskveld. ellers venter jeg bare på at lillepia ska komme.
Smarties 06.08.09 Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Kjeder meg og venter på noen tegn til at ting er i gang :oP
Mogop fikk augustgutt Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Jeg venter på at sambo og 5 åringen skal komme hjem fra syden i morgen -da har de vært borte i 14 dager. Jenta mi har forresten bursdag idag, og jeg har akkurat fått bilder fra bursdagsfeiring med gode venner i Hellas.... Neida, er ikke missunnelig (særlig..) Bikkja gnager på et bein (heldigvis ikke mitt), og katta klatrer på verandadøra... Har ventet leeeeeenge nå (egentlig alle 14. dagene...) er gravid i uke 36, og kan i alle fall konstatere at jeg ikke har født mens de har vært på ferie. det er jo bra, tatt i betraktning at jeg fødte i uke 33 sist... Dessuten har jeg laget 28 minipizzaer til evt barneselskap til uka, og gele til en bitteliten bursdagsfeiring i morgen... Vurderer å gå på 28 pizzaer til.... kjekt å ha i fryseren utover...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Selv har jeg tusen ting å gjøre her hjemme! Driver med oppussing og har også en del nye møbler som skal på plass. Jeg endte opp her-foran pcèn, mens samboeren min sitter foran tvèn... Vi skal ha i stand litt god middag om en times tid, så blir det muligens en film på sambo og oppussing på meg : ) Lille tulla vår sovnet for en halvtime siden og jeg håper egentlig at hun sover rundt.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Sitter på i parafinlys på hytta (mobilt bredbånd er flotte greier), ektefellen og guttene har dratt til siviliserte strøk for å hente viktige varer (se "skravlesiden" om du vil vite mer). Nyter freden og roen så lenge den varer, kl 2200 blir det vel ganske hektisk en liten time her før freden igjen senker seg...
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 har akkurat kosa meg med en kopp Cafe caramel.nam:-) skal bake en hjemmelaget pizza til sambo kommer hjem fra jobb.så her blir det en virkelig kosekveld med familien:-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Jeg skulle egentlig ut i kveld. ENDELIG fått sambo med på at det ikke er krise om jeg drar ut en kveld. Har ikke vært på byen på 2 år og føler nå at jeg har litt lyst. MEN, nå som jeg skal/skulle ut, er det INGEN andre som skal det. Jeg tuller ikke. Har venner som er ute hver helg, men nå, neeeeeeeeeeeida. Ikke en eneste en.. Snufs
Ranveig R Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 Har laga til gulrøtter og dip, har Kim's salt & pepper + sprite zero. Klar for ein kveld med Green Wing, den sjukaste serien ever )
Gjest Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Venter på rier... Termin i morgen og kjenenr jeg begynner å bli klar for å hilse på vesla nå ja! :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. august 2009 #16 Skrevet 8. august 2009 Lykke til med terminen i morgen:))))) Og lykke til med jobben du har fremfor deg....... Sitter og ser på tv, og selvsagt litt pc jobbing innimellom.....hehe
Gjest Skrevet 8. august 2009 #17 Skrevet 8. august 2009 Lykke til med terminen, Alva.. Jeg striper håret og pakker litt for i morgen reiser vi til Trondheim for å starte med prøverørsbehandlingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå