Gå til innhold

fler som føler seg LURT trill rundt!?!?!?


spanjola

Anbefalte innlegg

for 3 gang på 2 uker er jeg blitt lurt av falske rier!!! igår fikk jeg beskjed om 7 min mellom "riene" og 1 cm åpning samtidig som jeg ble sweepa, og riene tok helt av, men ting står stille.

har jo egentlig ikke termin før 14, men nå føler jeg meg bare lurt og sliten av venting og spenning...

har dessuten prøvd ALT! sex, bringebærbladkapsler, kanel og alt annet, men gullgutten blir værende!! SUPERT!!!!

fler som begynner å føle seg litt irritert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hatt det samme... både med blødning og rier, men sendt hjem igjen. sluttet å dra opp, ringt i stedet. men det samme svaret hver gang. riene tar seg ikke skikkelig opp slik at det går i fødsel.... irritrende. men fortsett å ha sex, jeg mener det. jeg føler det hjelper. men syyyykt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det i går.. Intensive, regelmessige kynnere i minst 2,5 timer før jeg la meg til å sove. Våkna i dag og INGENTING. Kjenner kynnerene blir hardere igjen nå i kveld, men har ingen tro på at det skjer noe mer i kveld heller. Skal på kontroll i morgen. Blir spennende å høre om jeg har modna noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk sånn i nesten 3 uker!! Var på kontroll i uke 38,der fant ut at jeg hadde 3cm åpning. Hadde termin1 aug,fødte 5 aug. En nydelig liten gutt på 4400g og 52 cm :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...