Tea1 Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Er i uke 35.Får plutslige stikninger fra lysken og nedover høyre ben.Bare den siden.Det går fort over igjen når jeg får strekt litt på benet.Men er det noen som vet hva dette er og hva det kommer av?
Nangiliama Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Bare et forslag, men kan det være livmor som klemmer litt på en nerve? Eller at størrelsen din nå på slutten gjør at noe i rygg er i ubalane og klemmer på en nerve.. Kan være verdt å prøve behandlig dersom det plager deg mye:)
Får en liten jente i aug:) Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Hei du ! hatt det jeg ogå! legen mente det kom press på isjas nærven! jeg hadde også først det ene benet.men nå som jeg er i uke 39 merkes det i begge ben! plutselig nå jeg går eller står lenge! veldig ubehagelig!
Tea1 Skrevet 8. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2009 Tusen takk for svar jenter.Jeg skal nevne det for JM neste uke.Og høre om det fins noe behandling,fysoterapeut eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå