Gå til innhold

Trenger sårt hjelp.....


snart mamma til to gutter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

For en uke siden konstaterte legen at jeg hadde spontan abotert.. siden embryet var 6 mm anslo dem til uke 6... men kunne ikke se noe hjerte.... Har blødd veldig mye så da regnet dem med at det ikke var håp... MEN mine hcg prøver stiger enda... og nå skjønner hverken leger eller jeg ingenting... skal tilbake på ul til uken...

 

Blir gal av å tenke ...

 

Noen som har hørt om noe lignende ? Noen som vet hvorfor hcg stiger da ?

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg.

Jeg vet desverre ikke mye om dette, men ville bare ønske deg lykke til

 

*trøsteklem*

Skrevet

Tusen takk for det :-)

 

Veldig frustrerende å ikke vite..

Skrevet

jeg sender trøsteklem og lurer på om det var tvillinger...siden hcg stiger.....håper jeg har rett :-)

Skrevet

Hvordan var hcg-stigningen da? Normal stigning?

Skrevet

Trenger ikke a ha mistet for det om du blor, og uke 6 er tidlig for a se hjertet, og som over her du kan ha mistet en tvilling. Ingenting er 100% nat det gjelder biologi eller medisin , sa ikke gi opp hapet.

Skrevet

En jeg kjenner begynte å blø tidlig i svangerskapet og alle var sikre på at hun hadde mistet. Blødde klumper, så det var ganske tydelig. Men når hun kom på sykehuset og skulle ta utskrapning så viste det seg at det fortsatt var et foster der, og at hun da har ventet tvillinger, men mistet den ene. Så det er alltid håp. Og det høres jo rart ut at hcg fortsatt stiger! Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter og håper at dere har rett..

 

hcg har vært 11000 til 13000 og i går på 22000.......

Skrevet

skal man ikke kunne se hjerte slå i uke 6 til embryet på ul... ? Legen sa at han skulle ha sett det.. men jeg blir jagge usikker så lenge hcg stiger.

Skrevet

 

Jeg var hos legen da jeg var 8 uker på vei, og hun ville ikke sjekke etter hjerterytme da pga at det er ikke på alle at man kan høre hjerterytmen så tidlig.

Spesielt ikke hvis man heller ikke er helt sikker på om man er så langt på vei heller.

 

Så for å spare meg for bekymring, så lette hun ikke i det hele tatt.

 

Det kan virke som om at ulike leger tror at man kan høre hjertelyden på ulike tidspunkt.

 

 

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt :-)

 

Det var faktisk litt godt å høre... kanskje hjertet slår alikevel ?

 

Vi ringte til jordmor tlf i stad og hun sa at hcg ikke øker om hjertet ikke slår... det er så mange forskjellige forklaringer vettu.

 

Bare venter på ny ul sann at vi kan få litt svar.

 

 

takk for hjelpen :-)

Skrevet

skal på wolvat i morgen, klarer ikke helt å vente på sykehus timen... veldig nervøs og spent nå.

 

 

Tvi, tvi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...