mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Håper du har hatt/har en flott dag, fint vær i det minste:-) Måtte kaker og presanger drysse over deg:-) Kos deg med familie og venner:-)
Gummelillan Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Hipp, hipp og gratulerer med dagen som var. Godt vi har MSB som er flink til å passe på bursdgaslisten når vi andre har blitt så sløve. Håper dagen var fin, og at du og dine rundt deg har det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå