Gå til innhold

Hvor mange kilo opp allerede?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har vel gått opp 1 kg tror jeg... hva som er normalt vet jeg ikke.... men når jeg gikk gravid med sønnen min, så gikk jeg opp 23 kg... var faen meg nok det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 3 kg, er 9+5 i dag.. Tror det varierer veldig, noen går også ned.. Jeg har veldig treg mage så kanskje noe med det.. Jeg vet ikke.. Det er normalt hvertfall så jeg bekymrer meg ikke over det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+4 og har lagt på meg ca 3 kg. Gikk opp ca 10 kg ved forje graviditet, tror jeg har lagt på meg omtrent like mye nå som da jeg var 9-10 uker den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke termin ennå, men tidlig UL for halvannen uke siden tilsa visstnok ca 9 uker. Altså er jeg vel ca 10,5 uker på vei nå.

Har foreløpig ikke gått opp noe i vekt! *puh* (veier nok fra før.. :P )

 

Gikk opp bare 4 kg forrige gang- håper egentlig på det samme denne gangen, men dét er vel noe urealistisk... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier det samme nå som da jeg ble gravid, er 10+3 i dag. Men mange av buksene som jeg brukte før jeg ble gravd passer ikke lenger, så formen på meg hatr nok blitt en litt annen allerede:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned 7 kg og opp 2 kg igjen. Bare kasta opp og vært i elendig form. Men ser fortsatt feit ut rundt magen da. Har litt magefett igjen etter forrige svangerskap. Er 12+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. eg er 9+3 og har gått ned 2 kilo. har ikkje vore i fom i dette svangeskapet så langt. Men såg på journalen min fra forrige svangerskap,da hadde eg gått opp 3 kilo når eg var 10 uker. hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner faktisk ikke, men tviler på at jeg har gått opp noe særlig med tanke på at det ikke er noe særlig mage ennå og at det først er den siste uka at jeg har fått spist normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt over 11 uker og har ikke gått opp noen kilo. Sist gikk jeg opp 15kg totalt, men etter svangerskapet gikk jeg ned 23 kg. Skal ikke opp like mye som sist denne gangen! (forhåpentligvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel gått opp 4kg :S og er 12+4.. jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Jeg er 12 pluss 1 og har gått opp ca.4 kg.

Jeg er ganske slank og har super appetitt. Spiser veldig sunt,og er opphengt i frukt og grønt. Det blir en del godis også ,man må kose seg litt. I det siste har jeg drømt om burgere fra Burger King av alle ting, så i morgen blir det det til lunsj:)

Ikke tenk på vekten , jeg synes man bare skal høre på hva kroppen vil ha, spise sunt og trene, så går det veien:)

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+5 uker og 5 kg... Fæælt! Spiser sunt og er aktiv, men kiloene kommer likevel. Vet at jeg ikke burde tenkt på vekta som gravid, ble en smule sjokka da jeg gikk på vekta jah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+6 og har gått opp 6,5 kg. Var undervektig før jeg ble gravid så de ekstra kiloene er bare sunne:) Nå har jeg forresten BMI innenfor normalkurven:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+4

Jordmor veide meg idag, og jeg har gått opp mellom 3-4 kg. Jeg er sunn og aktiv, men ganske høy, så har ikke lagt merke til de kiloene. Samt at jeg ikke er sikker på hva jeg veide før jeg ble gravid (er ikke veldig glad i prinsippet med å veie seg=))

 

Tenker ikke såå mye på vekten, mer på hva jeg spiser og at jeg får i meg god og nok næring og at jeg er i aktivitet. Vil bare ha en sunn kropp gjennom det hele=)

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

15 uker nå og gått ned 6 kg. Er stor fra før av så det er ikke noe å være lei for. :)

Har ellers hatt det fint med formen til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 16 nå. Vekt ca det samme som før. Glemmer å veie meg, så jeg vet egentlig ikke, men på kontroll for 2 uker siden var det i alle fall det samme som første kontroll. Klærne sitter som før i alle fall (ingen "gravidmage" ennå). :-)

 

Avvik på 1-2 kg opp/ned er vel egentlig ikke vektøkning/-nedgang, men kan like gjerne være naturlig døgnsvingninger... Jeg får i alle fall masse væske i kroppen når jeg spiser raffinerte karbohydrater (boller, baguetter etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+1 i dag, vektøkning: 0 kg (jippi!) jeg spiser normalt, prøver ikke å redusere inntaket, men har litt å ta av så så lenge jeg ikke legger på meg så driver jeg faktisk med omdanning av fett til foster - og det liker jeg tanken på!

 

stresser ikke med vekten i det hele tatt - jeg legger på meg det jeg legger på meg, regner med det begynner å renne på noen kilo nå etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...