Gå til innhold

Hvor mange kilo opp allerede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke termin ennå, men tidlig UL for halvannen uke siden tilsa visstnok ca 9 uker. Altså er jeg vel ca 10,5 uker på vei nå.

Har foreløpig ikke gått opp noe i vekt! *puh* (veier nok fra før.. :P )

Gikk opp bare 4 kg forrige gang- håper egentlig på det samme denne gangen, men dét er vel noe urealistisk... ;)

Annonse

Annonse

Det er helt normalt. Jeg er 12 pluss 1 og har gått opp ca.4 kg.

Jeg er ganske slank og har super appetitt. Spiser veldig sunt,og er opphengt i frukt og grønt. Det blir en del godis også ,man må kose seg litt. I det siste har jeg drømt om burgere fra Burger King av alle ting, så i morgen blir det det til lunsj:)

Ikke tenk på vekten , jeg synes man bare skal høre på hva kroppen vil ha, spise sunt og trene, så går det veien:)

Klem fra meg!

11+4

Jordmor veide meg idag, og jeg har gått opp mellom 3-4 kg. Jeg er sunn og aktiv, men ganske høy, så har ikke lagt merke til de kiloene. Samt at jeg ikke er sikker på hva jeg veide før jeg ble gravid (er ikke veldig glad i prinsippet med å veie seg=))

Tenker ikke såå mye på vekten, mer på hva jeg spiser og at jeg får i meg god og nok næring og at jeg er i aktivitet. Vil bare ha en sunn kropp gjennom det hele=)

Lykke til videre

• 4 uker senere...

Uke 16 nå. Vekt ca det samme som før. Glemmer å veie meg, så jeg vet egentlig ikke, men på kontroll for 2 uker siden var det i alle fall det samme som første kontroll. Klærne sitter som før i alle fall (ingen "gravidmage" ennå). :-)

Avvik på 1-2 kg opp/ned er vel egentlig ikke vektøkning/-nedgang, men kan like gjerne være naturlig døgnsvingninger... Jeg får i alle fall masse væske i kroppen når jeg spiser raffinerte karbohydrater (boller, baguetter etc).

16+1 i dag, vektøkning: 0 kg (jippi!) jeg spiser normalt, prøver ikke å redusere inntaket, men har litt å ta av så så lenge jeg ikke legger på meg så driver jeg faktisk med omdanning av fett til foster - og det liker jeg tanken på!

stresser ikke med vekten i det hele tatt - jeg legger på meg det jeg legger på meg, regner med det begynner å renne på noen kilo nå etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...