pinglo Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Har 2 stk standard biletter til overs, hvis noen er interessert.
pinglo Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 600 kr stk. Elle bud høyere, hvis det blir krangling.
pinglo Skrevet 8. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2009 *dytter* Virker som om det er mer aktivitet her nå, enn tidligere i kveld..
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Kostet ikke standard billettene 575kr i utgangspunktet da? Lettere få de solgt om du går ned litt på prisen kanskje
pinglo Skrevet 8. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2009 575 + 20 kr i sånn gebyr greier på hver bilett. Så jeg ligger bare 5 kr over. Men får se, enten får jeg solgt de til den prisen, eller må jeg gå ned. Litt kjipt å selge de for mindre enn jeg selv gav for de.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 ja det skjønner jeg at du syns var bare en tanke. Noen venner av oss kjøpte 2 bill til samme konserten på Finn tidligere i dag til 650 kr for begge, og han som solgte de sa at han først hadde lagt de ut til full pris men ingen respons, senket prisen og fikk solgt de med en gang. Må jo være bedre selge de enn å ikke få solgt de i det hele tatt skulle gjerne kjøpt de, men har termin den 20 så er nok best holde seg hjemme på sørlandet ) hehe. Lykke til
pinglo Skrevet 8. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2009 hehe.. Føde til alan jackson, hadde blitt en god country baby utav det. Har sett mange billige biletter på finn. Men skal prøve å selge de til normal pris først, om ingen napp. Så må prisen krympe, så taper jeg ihvertfall ikke hele beløpet.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 He-he kom ut med stetson hatt og boots ) .......... Lykke til m salget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå