Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommende uke skal det skje, skal på første UL på mandag, håper at det ser bra ut, er så lei av disse sprøytene nå...

På første forsøket startet jeg med 150 E, men denne gangen har jeg tatt 300 E hele veien... Noen som vet om det er vanlig å øke så mye i dose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg:)) snart ruger igjen du nå;)

kan ikke svare deg på om det er vanlig eller ikke men jeg begynte på 175 på purgeon pennen sist men måtte øke den til 225 og så 275!de siste dagene vel og merke...aner ikke hva jeg får neste gang...fikk du få egg sist?hvordan føles magen med den dosen på 300?

jeg merket ikke noe i det hele tatt på min kur...men det var vel siden jeg ikke hadde så mange egg inni der alikevel(?)er det puregon du går på?hadde 900IE OG 600IE sånn fro ordenskyld;)

Skrevet

Masse lykke til!

Skrevet

Hei!Denne uka skal det skje for oss og,vi reiser til oslo på tirsdag,gru gleder meg veldi nå=)Masse lykke til=)

Skrevet

Takk for det, jenter.. :)

Har vært på første UL nå og de så fire eggposer, så setter jeg EL-sprøyten i kveld :) Litt få egg syntes jeg, men det er jo kun ett som skal til sies det? :)

Skrevet

Kribler i magen på deres vegne. Så kjempespennende. Når skal egget hentes ut da? og når vet man når egget er ferdig dyrket, og klart til å settes inn igjen?

Skrevet

Lykke til Elisabeth, dette blir spennende :-)))) Krysser for at gullegget er blant de fire eggposene!

Klemmer til deg

Skrevet

Ja, veldig spennede dette! :) Var på uttak i dag og fikk ut fem egg, så nå er det bare å vente på dommen i morgen! :) Håper at vi får inn to denne gangen også... :)

Skrevet

Oj, det her er spennende!! Masse lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...