otilde *14.05.2009* Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg har fødselsdepresjon og følges opp gjennom samtaler med psykriatisk sykepleier hver 14. dag, babyen min er 3 mnd gammel. Sliter med søvnløshet, redsel, spiseforstyrrelser og følelse av utilstrekkelighet. Kan jeg få utvidet permisjon på grunn av depresjonen? Jeg var i full jobb til jeg gikk ut i permisjon, skal etter planen begynne på jobb igjen i februar 2010. Men når jeg tenker på det, blir jeg livredd! Noen som vet?
Expat Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Tror ikke det, det må vel bli sykemelding det? Om du ikke er i stand til å ta deg av barnet kan du sykemeldes og far kan ta permisjonen for dere.
Kamomille Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Kun dersom du sykmeldes Og det dokumenteres at du ikke er i stand til å ta deg av barnet. da kan far overta permisjonen, eller du kan få utsatt permisjonen din (forutsatt at du kan dokumentere at du har andre til å ta deg av barnet mens du er sykmeldt da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå