Gå til innhold

Jeg får...


Anbefalte innlegg

Skrevet

ei lita JENTE! hadde så på følelsen at skulle bli gutt, så feil kan man ta;) men er super lykkelig. er sunn og frisk jente i magen fant jeg ut på onsdag. og på mandag får jeg se jenta mi maria igjen<3 totalt forelsket. snart halv veis også! herlig herlig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde også jeg venta gutt, men venter også jente :) Gratulerer så mye :) Jenta vår skal hete Maya, så vi har det ganske likt :P

Skrevet

Så herlig da!:) Her vet vi ikke hva det er og har ingen klar følelse heller.. Valgte det selv da. Blir så spennende til fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...