Gå til innhold

Hvor lang tid tok deres fødsler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva definerer starten? Den første ria, vannavgang, 4 cm?

Skrevet

Fra vannavgang(som var starten for meg) til 1. unge var ute, gikk det vel 1,5 døgn. Riene var egentlig bare tullerier, så vet ikke helt hvor lenge de var der. Hvertfall 20-22 timer. Endte i hasteKS.

Unge nr 2; vannavgang 1 døgn før ungen var ute. Rier og selve fødselen varte i 5 timer.

Skrevet

Fra første ri hos meg.

HI

Skrevet

maserier (hektiske og vondre enn de vanlige) fra torsdag kl 11.30 til lørdag kl 15.00 og vanlige rier fra da og jenta født 04.15 søndags morgen.... håper nr 2 kommer litt fortere:)

Skrevet

vannet gikk først ca. halv ett på natta...hadde svake mensmerter til klokka var ca. 4..deretter hadde jeg sterke opningsrier som varte til kl. var ca. 6..deretter var det pressing i ca. 50 min, og snuppen var ute ti på 7:) så jeg vil si at min fødsel varte i 3 timer? eller hva mener dere? jeg var da førstegangs...og jormora synsest min fødsel gikk veeeldi kjapt for å vere min første:p

Skrevet

blod på papiret kl ni om morgenen.. mensmurringer... rier fra ettermiddagen.. husker ikke klokkeslettet... Var på sykehuset kl ti på kvelden, hadde da fire cm åpning... Tass var ute kl. kvart på ni morgenen etter... Så, tja, 14-16 timer fra første ri...

Skrevet

9 timer fra første rie. Førstegangs

Skrevet

Vannet gikk kl 06.30 og riene begynte ca kl 18.30 samme kveld.

Og gutten var ute kl 15.43 2 dager senere...

Men fra 4 cm gikk det ikke mer enn 4 timer.

Skrevet

9 1/2 timer med 1frk og 8 timer med 2mann.

Skrevet

19 timer fra første rie. Førstegangsfødende

Skrevet

Fra første ri til hun var ute: 2,5 døgn

Fra 4 cm: 15 t

Første barn. tangfødsel

Skrevet

Fra første antydning til rier tok det vel 7 timer. Fra første rie til nesten full åpning tok det 4 timer, kom inn med 9 cm. Hadde ikke spes. vonde rier, så trodde ikke jeg var i fødsel. Vannet hadde ikke gått, det gikk 3 timer før jenta var ute, når pressriene kom.

Skrevet

Første: 4 t frå første rie (igansett), 1 t og 20 min aktiv fødsel.

Andre: ca 5 t frå eg våkna med murring, 1 t og 45 min aktiv fødsel.

Skrevet

fra første rie, 35 timer...

hadde en pause på 7-8 timer, så med pausen tok det litt over 40 timer... håper det går litt fortere denne gangen, termin om 12 dager....

Skrevet

1: 10 timer fra jeg kjente til at noe holdt på å skje, til å begynne å bygge seg opp til rier. 3 timer med rier, og så 3.5 time med aktiv fødsel.

2: vannet gikk, 2 timer med begynnende rier, 3 timer med rier, og ca 30 minutter med aktiv fødsel.

Skrevet

Nr 1. 13 timer

Nr 2. 4 timer fra vannavgang uten rier:o)

Nr 3. 8 timer fra første ri....absolutt den mest smertefulle fødselselen....godt han ikke kom først...hehe;o)

Skrevet

Fra 4 cm (aktiv fødsel) tok det tre timer, hvor lenge jeg hadde rier aner jeg ikke, begynte på kvelden såvidt og fødte klokken fire dagen etterpå:)

Skrevet

2,5 døgn med vakum..ble satt igang og pressa utwen pressrier i 2 timer :P førstegangs

Skrevet

nr 1: 19t etter vannavgang, 13t aktiv fødsel (4cm), ut med vakum.

nr 2: murringer/rier ca 4 t, 3t aktiv fødsel (drømmefødsel)

nr 3: 17t etter vannavg, 4t aktiv fødsel

nr 4: 12t av og på med "maserier", akupunktur som fikk det skikkelig igang, 6t aktiv fødsel

Skrevet

Førstemann brukte 3 timer. Andre gang 34 minutt.

Blir spennede å se om vi rekker sykehuset denne gang...

Skrevet

1: 22 timer- fra 1 rie

2: 1time og 15min fra vannet gikk og riene ble ekte

Skrevet

83timer med førstemaann,endte med hasteks.

48timer med andremann,fødte vanlig da

Skrevet

Førstegangs. 4 timer etter første rie. 3 timer fra 4 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...