Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Tacokjøttdeig, masse ost, mais og rømme :-)
Gjest Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Her bruker vi vel heller bakt potet som tilbehør til en del grillmat ;-) Synes i hvertfall det må være kjøtt til, og gjerne salat, men ikke saus, ikke slik vi lager dem i hvertfall. Tips til en variant av bakt potet: Bak ferdig 5-6 poteter, åpne dem litt og grav det meste av poteten og legg i en bolle. Tilsett 2 ss smør, 1 pakke Tine krydderost og ca 1/3 beger rømme, og litt salt og pepper + en boks med mais. Bland godt og ha alt tilbake igjen i potetene. Strø ost over og gratiner dem i 5-10 minutter. Kjempegodt! :-)
fox`y Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 kyllingfille,svinefille eller biff m/ bernesaus, hvitløkssmør,kryddersmør,løk,mais,champingjong osv osv
FrøkenSprøken Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Kryddersmør med grillkrydder, mais, bacon og masse rømme:) Mmmmm... Kanskje vi skal ha det i morgen? I dag tenkte jeg å lage stekt ris med kylling og reker:) Godt det også i sommervarmen!
Libido- Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Svinestrimler, mais, løk, cherrytomater og kryddersmør. Toppet med iskalde agurk terninger =)
Gjest Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Tuen takk for mange fine svar. Skjønner at spørsmålet mitt ble litt fil, jeg tenkte på hva dere likte å ha oppi poteten, slik som mais, rømme, kryddersmør og slik. Men ser jo nå at jeg fikk mange fine forslag : ) Takker : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå